اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون بدمینتون

اعضای کمیته فنی و اجرایی بدمینتون قهرمانی کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: اعضای کمیته فنی و اجرایی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور در شهر مقدس قم معرفی شدند.

اعضای کمیته فنی و اجرایی بدمینتون قهرمانی کشور معرفی شدند

علی پنجه‌باشی در حاشیه هماهنگی برنامه‌های برگزاری رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران کشور به میزبانی قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: شرایط خوبی برای برگزاری این رقابت‌ها مهیا است و ان‌شاءالله مسابقات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حالی که تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های این دوره از مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور مشخص شده‌اند و بدمینتون‌بازان قمی نیز در پیکارهای انتخابی و هم از سوی کمیته فنی هیئت بدمینتون قم مشخص شده‌اند، آمادگی میزبانی مطلوبی از این رقابت‌ها را داریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم نیز از هر نظر برای میزبانی شایسته از تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور آماده شده است.

وی ابراز داشت: تیم‌های شرکت‌کننده با ترکیب کامل بدمینتون‌بازان خود شب گذشته وارد قم شدند و آیین قرعه‌کشی رقابت‌های دوبل و انفرادی و همچنین بخش تیمی این دوره از پیکارها بلافاصله انجام شده است.

پنجه‌باشی اضافه کرد: همچنین از سوی فدراسیون بدمینتون کشورمان، اعضای کمیته فنی و اجرایی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران کشور مشخص شدند.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام فدراسیون بدمینتون و با هماهنگی با هیئت بدمینتون استان قم، ابوالفضل مهاجر به عنوان ناظر فدراسیون بدمینتون، علی پنجه‌باشی به عنوان سرپرست مسابقات، محسن عمرانی به عنوان سرپرست فنی، مجتبی ساده‌خو به عنوان دبیر مسابقات، محمدجواد ملاعسگری به عنوان پذیرش و علیرضا مهدی‌زاده به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و روابط عمومی، مسئولیت امور فنی و اجرایی این رقابت‌ها را در قم بر عهده دارند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم خاطر نشان کرد: بعد از تجربیات موفقی که در برگزاری مسابقات رنکینگ جوانان کشور و همچنین مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور داشته‌ایم، رقابت‌های قهرمانی پسران کشور قطعا با بهترین شرایط و رضایت کامل تیم‌ها و نفرات میهمان در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

وی از عموم علاقمندان به بدمینتون برای تماشای این دوره از رقابت‌ها دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: حضور مردم ورزش دوست و علاقمند به بدمینتون در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم موجب نشان دادن حمایت آنها از بدمینتون‌بازان لایق و آینده‌دار قمی می‌شود.

پنجه‌باشی عنوان داشت: در طول چهار روز برگزاری این دوره از رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران کشور به هیچ عنوان بلیط فروشی صورت نمی‌گیرد و مردم به راحتی می‌توانند از این رقابت‌ها دیدن کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول