اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

بدمینتون‌باز قمی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از دعوت بدمینتون‌باز قمی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان خبر داد.

بدمینتون‌باز قمی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این بدمینتون‌باز توانا و ارزشمند محسن صادقیان است که در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی مقطع دانش‌آموزی بدمینتون آسیا که با شرکت برترین‌های کشورهای آسیایی در تیر ماه سال جاری برگزار شد، یکی از نماینده‌های اعزامی کشورمان به این پیکارها بود.

وی ادامه داد: میزبان رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دانش‌آموزان آسیا کشور هنگ‌کنگ بود و این مسابقات با شرکت بدمینتون‌بازان کشور‌های مختلف در هنگ‌کنگ برگزار شد و به مدت هشت روز ادامه یافت که صادقیان در این رقابت‌ها توانست نبوغ بالای خود را نشان دهد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم یادآور شد: بعد از اینکه رقابت‌های قهرمانی دانش‌آموزان آسیا برگزار شد، صادقیان با توجه به توانایی بسیار خوبی که در این رشته دارد به عنوان بدمینتون‌‌باز شرکت‌کننده در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان از سوی کادر فنی به اردو فراخوانده شد.

وی ابراز داشت: تیم بدمینتون بزرگسالان کشورمان با ترکیبی 16 نفره از بهترین‌های این رشته ورزشی از استان‌های سراسر کشور در حالی به اردوی آماده‌سازی می‌رود که قصد دارد در مسابقات برون مرزی پیش رو حضور قدرتمندی داشته باشد.

پنجه‌باشی اضافه کرد: در تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون رده سنی بزرگسالان کشورمان اعزامی به رقابت‌های مهم برون مرزی، محسن صادقیان بدمینتون‌باز قم نیز حضور خواهد داشت تا در جدال با حریفان شرکت کننده از استان‌های مختلف، به دنبال کسب جواز همراهی تیم ملی تلاش کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور چهره‌های مطرح بدمینتون از استان‌های مختلف که حتی سابقه حضور و عضویت در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه را دارند، این تیم از نظر آمادگی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و قطعا یکی از تیم‌های موفق در مسابقات برون مرزی پیش رو خواهد بود.

وی با بیان اینکه محسن صادقیان در تیر ماه به عنوان نماینده ایران در مسابقات دانش‌آموزان بدمینتون آسیا و در بهمن ماه سال گذشته به عنوان عضو تیم ملی جوانان در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر شرکت کرد، یادآور شد: اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشورمان همراه با نخستین مرحله انتخابی تیم ملی از امروز چهارشنبه اول شهریور ماه به مدت 9 روز تا نهم شهریور در قسمت یک نفره در شهر تهران به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول