اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان قم:

صبا با بدمینتون‌بازان بومی در لیگ دسته اول شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان قم از حضور صبا به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد.

صبا با بدمینتون‌بازان بومی در لیگ دسته اول شرکت می‌کند

مجتبی ساده‌خو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد:‌ در جلسه‌ای که امروز شنبه چهارم شهریور ماه با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در فدراسیون بدمینتون در تهران برگزار می‌شود، در خصوص مسائل مختلف فصل جدید رقابت‌های امسال لیگ دسته اول تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری نهایی در خصوص حضور تیم صبای قم در فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور با موافقت مسئولان این باشگاه صورت گرفته است و برای دومین سال متوالی صبا نماینده قم در لیگ دسته اول خواهد بود.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم افزود: از آنجایی که باشگاه صبای قم در چند رشته ورزشی در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارد، این حضور در خصوص بدمینتون نیز با موافقت باشگاه صبا قطعی شده است و قرار است امسال نیز نماینده قم با نام صبا در مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور یابد.

وی تصریح کرد: از اینکه رشته ورزشی بدمینتون مورد توجه مسئولان باشگاه صبا قرار گرفت بسیار خوشحالیم و قطعاً از امروز تلاش خود را برای تشکیل تیمی قوی به منظور کسب موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور به کار می‌بندیم.

ساده‌خو بیان داشت: سال گذشته تیم بدمینتون صبای قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور حضور بسیار پرقدرتی داشت و با کسب برتری مقابل حریفان با اقتدار به مرحله نیمه نهایی آمد اما با بداقبالی از صعود به لیگ برتر بازماندیم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم بدمینتون قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بیان داشت: پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در دو مرحله برگزار شد و تیمی جوان و کاملاً بومی نیز از هیئت بدمینتون در این مسابقات حضور یافت.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: با توجه به اینکه حضور صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور قطعی شده است، با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه صبای قم با قدرت در لیگ دسته اول شرکت خواهیم کرد تا امتیاز تیم لیگ برتر را کسب کنیم.

وی در ادامه همچنین از حضور تیم بدمینتون بانوان قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: با توجه به شرکت بانوان بدمینتون‌باز استان قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، این تیم نیز در فصل جدید با ترکیبی از چهره‌های آینده‌دار قم در لیگ بدمینتون بانوان کشور حضور می‌یابد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول