اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از یکشنبه در سالن شهید حیدریان قم

مدعیان قهرمانی بدمینتون کشور در قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان قم از رقابت بدمینتون‌بازان مدعی کسب عنوان قهرمانی رده سنی پایه پیکارهای قهرمانی کشور در قم خبر داد.

مدعیان قهرمانی بدمینتون کشور در قم رقابت می‌کنند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای بدمینتون قهرمانی کشور با شرکت مدعیان این رشته از استان‌های مختلف برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌کنندگان در رده سنی خردسالان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از رقابت‌ها در حالی از صبح فردا به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم برگزار می‌شود که بدمینتون‌بازان رده سنی خردسالان در قالب تیم‌هایی از حدود 25 استان سراسر کشور در قم با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: همچنین نفرات مدعی بدمینتون قم که مسابقات انتخابی استان را پشت سر گذاشته‌اند در قالب تیم رده سنی خردسالان قم در این دوره از مسابقات حضور دارند و برای کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن در بین سه نفر برتر کشور تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه بدمینتون در نقاط مختلف استان قم رشد بسیار خوبی داشته است یادآور شد: در رقابت‌های امسال قهرمانی و انتخابی بدمینتون استان قم بسیاری از چهره‌های جوان و آینده‌دار حضور فعال داشتند که این مهم بیانگر توسعه بدمینتون در قم است.

پنجه‌باشی خاطر نشان کرد: تمام چهره‌های جدید در قالب باشگاه‌های مختلف، امسال در مسابقات انتخابی رقابتی تماشایی و جذاب را از خود به نمایش گذاشتند و این مهم سبب شده است تا تیم قم نیز از تیم‌های مدعی بدمینتون قهرمانی خردسالان کشور محسوب شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان و تقویم سالانه این فدراسیون، پیکارهای بدمینتون قهرمانی رده سنی خردسالان پسر کشور از صبح روز یکشنبه پنجم شهریور ماه به میزبانی هیئت بدمینتون استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون قم ادامه داد: در رقابت‌هایی که از آغاز سال تاکنون برگزار کرده‌ایم و همچنین اعزام‌هایی که انجام شده است، خوشبختانه تمام مسابقات با کیفیت مناسبی برگزار شد و بدمینتون‌بازان توانایی‌هایی را به نمایش گذاشتند و باید به این نکته نیز توجه داشت که با تداوم این روند آینده خوبی در انتظار بدمینتون قم است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور قوی و نیرومند بدمینتون‌بازان قمی در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور این رشته ورزشی اضافه کرد: تیم‌های استان‌های مختلف در لیگ‌های فدراسیون سرمایه‌گذاری وسیعی را انجام داده و فاصله میان تیم‌ها بسیار کم است، بنابراین باید روزبه‌روز خود را به سطح اول بدمینتون کشور نزدیک کنیم.

پنجه‌باشی تاکید کرد: قم از جمله استان‌های موفق کشور در این رشته ورزشی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود و باید در کشوری که بدمینتون آن توانمند است، تلاش کنیم که استانی نمونه بوده و به دنبال معرفی چهره‌های مستعد برای اعتلای بدمینتون کشور باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول