اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گروه هشتم مقدماتی

حریفان قم در بدمینتون دختران کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از مشخص شدن حریفان قم در مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور خبر داد.

حریفان قم در بدمینتون دختران کشور مشخص شدند

معصومه پیرمرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از برگزاری مراحل مختلف تمرینی و برنامه‌های آماده‌سازی در راه کسب بهترین شرایط آمادگی امیدواریم این رقابت‌ها با موفقیت نمایندگان قم همراه باشد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور در رده سنی خردسالان بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور با شرکت برترین‌های کشور از عصر امروز برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه تیم دختران قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی دختران کشور محسوب می‌شود ابراز کرد: این در حالی است که این مسابقات با شرکت 19 تیم مدعی در مرحله مقدماتی در هشت گروه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشخص شدن میزبان و زمان برگزاری پیکارهای بدمینتون قهرمانی دختران کشور بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، هیئت بدمینتون استان مرکزی در شهر اراک از بدمینتون‌بازان دختر استان‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

پیرمرادی خاطر نشان کرد: مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور رده سنی خردسالان دختر کشور از امروز با حضور تیم‌های مدعی در هشت گروه سه و چهار تیمی حاضر در این دوره از رقابت‌ها قرعه‌کشی شد و طی آن تیم بدمینتون اعزامی دختران قم در گروه ششم با تیم‌های مدعی قهرمانی هم‌گروه شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون بدمینتون، طبق قرعه‌کشی صورت گرفته این تیم‌ها از امروز به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که طی آن تیم دختران بدمینتون قم در گروه هشتم با تیم‌های آذربایجان غربی و مرکزی میزبان بازی‌ها هم‌گروه است.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز داشت: بر این اساس در گروه نخست تیم‌های بدمینتون هیئت بدمینتون استان‌های فارس، همدان و خوزستان در تلاش برای کسب جواز صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که سه تیم مدعی نیز در گروه دوم قرار دارند و در تلاش برای صعود به مرحله بعد این دوره از پیکارها باید تیم‌های بدمینتون سمنان، بوشهر و قزوین در این گروه بازی‌های بسیار حساسی را برگزار کنند.

پیرمرادی افزود: در گروه سوم از مرحله مقدماتی مسابقات بدمینتون قهرمانی دختران کشور در شهر اراک، تیم‌های البرز، زنجان و ایلام حضور دارند و دو تیم از این گروه راهی مرحله دوم می‌شوند، در حالی که در گروه چهارم نیز تیم‌های تهران، کرمانشاه و گلستان مسابقه می‌دهند.

وی یادآور شد: در گروه پنجم مسابقات مرحله مقدماتی تیم‌های بدمینتون اصفهان، مازندران، کرمان و گلستان به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه در گروه ششم بازی بین تیم‌های گیلان، توابع تهران و چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان داشت: در گروه هفتم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات نیز تیم‌های بدمینتون خراسان رضوی، یزد و اردبیل حضور دارند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول