اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات صنعت جایگزینی برای عدم توسعه یافتگی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به مسائل و مشکلات صنعت و تلاش در مرتفع‌کردن آنها می‌تواند جایگزین عدم توسعه‌ یافتگی شود.

رفع مشکلات صنعت جایگزینی برای عدم توسعه یافتگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان، حمیدرضا پشنگ‌ریگی به همراه جمع کثیری از مسئولان استانی در بازدید از شرکت شهرک‌های صنعتی خاش اظهار داشت: نامگذاری امسال به عنوان سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی رهبر معظم انقلاب و همزمانی آن با آغاز برنامه پنجم توسعه کشور حاکی از تیزبینی، تدبیر، درایت و آگاهی ایشان نسبت به مسائل داخلی و خارجی ایران و جهان است.

وی افزود: امیدواریم که در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با آسیب‌شناسی برنامه چهارم توسعه در زمینه‌های مختلف با برنامه‌ریزی‌های دقیق و هدفمند به اهداف عالی نظام نزدیک‌تر شده و جایگاه ایران را در جهان و منطقه آنگونه که حق ملت ایران است، ارتقاء دهیم البته در این راستا احترام به قانون و همراهی مجلس و دولت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم خاش خاطرنشان کرد: توجه به مسائل و مشکلات صنعت و تلاش در مرتفع‌کردن آنها می‌تواند جایگزین تمام اقدامات سخت‌افزاری در برخوردهای با ناامنی، معضلات اجتماعی، مبارزه با فقر و محرومیت و عدم توسعه‌‌یافتگی شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان نیز در این بازدید گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی خاش در سال 70 آغاز شد و این شهرک با مساحت 200 هکتار و فاز عملیاتی 40 هکتار در کیلومتر هفت جاده خاش- زاهدان قرار دارد.

محمد یعقوبی افزود: هم‌اکنون تعداد 18 قرارداد با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در این شهرک منعقد شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد 9 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 9 میلیارد و 769 میلیون ریال و اشتغال 70 نفر در این شهرک مستقر هستند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: صنایع غذایی و آشامیدنی، کانی غیر فلزی، سلولزی و صنایع فلزی واحدهایی هستند که در این شهرک استقرار یافته‌اند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول