اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال صورت گرفت

تصویب 79 طرح اشتغالزایی کشاورزی در قم

خبرگزاری فارس:‌ استاندار قم از تصویب 79 طرح اشتغالزایی کشاورزی در ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان خبر داد و گفت: ارزش اعتباری این تعداد طرح‌ها بالغ بر 110 میلیارد ریال است.

تصویب 79 طرح اشتغالزایی کشاورزی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نهمین نشست ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان قم با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در بخش کشاورزی، هماهنگی و تعامل مجموعه دستگاه‌های متولی در این زمینه را مهم و ضروری خواند.

وی به تشکیل مستمر جلسات ستاد اجرایی توسعه کشاورزی در استان اشاره و تصریح کرد: جلسات ستاد تا محقق شدن تمام اهداف تعیین شده در بخش اشتغال کشاورزی استان و جذب کامل تسهیلات و منابع تخصیص یافته به این بخش ادامه خواهد یافت.

استاندار قم با اشاره به روند تصویب طرح‌های اشتغالزایی کشاورزی در استان گفت: طرح‌های اجرایی این حوزه، ابتدا در جلسات کارگروه کشاورزی استان، بررسی و کارشناسی شده و برای تصویب نهایی در ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان مطرح می‌شوند.

پیریایی از تصویب نهایی 79 طرح اشتغالزایی کشاورزی با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در نشست امروز ستاد اجرایی توسعه کشاورزی استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های دام و طیور، احداث و اصلاح باغات، صنایع کشاورزی، طرح‌های آب و خاک و پرورش ماهیان تزئینی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح توسعه کشاورزی تاکنون در استان قم، 517 طرح به ارزش 630 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی بیش از 1300 نفر به بانک معرفی شده است افزود: دستگاه‌ها برای معرفی طرح‌های اساسی و زیربنایی در بخش کشاورزی باید نهایت استفاده را از فرصت باقیمانده داشته باشند.

استاندار قم به فعال شدن ستادهای اجرایی کشاورزی در بخش‌های استان اشاره کرد و گفت: این ستاد‌ها با محوریت بخشداران و مشارکت دستگاه‌های بخشی آغاز به‌کار کرده و طرح‌های اجرایی بسیار خوبی را نیز شناسایی و ارائه کرده‌اند.

پیریایی با اشاره به اینکه از 79 طرح مصوب 43 طرح مربوط به راه‌اندازی مجتمع‌های پرورش انواع آبزیان به ویژه ماهیان تزئینی است، از اخذ مجوز صادرات خاویار استان برای نخستین بار در هفته گذشته خبر داد و افزود: استان قم در این زمینه از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول