اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

تحقق کامل اهداف اشتغالزایی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با تاکید بر لزوم اجرایی شدن تعهدات اشتغالزایی استان گفت: تحقق کامل اهداف اشتغالزایی استان نیازمند همکاری جدی دستگاه‌ها است.

تحقق کامل اهداف اشتغالزایی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با اشاره به وضعیت اشتغالزایی در استان اظهار کرد: کارنامه اشتغالزایی دستگاه‌های اجرایی استان در پنج ماه ابتدای سال جاری قابل قبول بوده و تاکنون بخش اعظم تعهدات استان محقق شده است.

وی با تاکید بر عزم دولت بر رفع مشکل اشتغال جوانان تصریح کرد: دولت در سال‌های اخیر برنامه‌های گسترده‌ای را برای رفع مشکل اشتغال جوانان و به تبع آن مشکلات اقتصادی مردم اجرا کرده که ماحصل این اقدامات گسترده کاهش نرخ بیکاری در کشور بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه روند خدمت به مردم در قم از شتاب بسیار خوبی برخوردار است افزود: کاهش نرخ بیکاری و رفع مشکلات اقتصادی مردم تاثیر بسیار زیادی در تامین رضایتمندی مردم و رفاه و آسایش اقشار مختلف جامعه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه استان در ایجاد حدود 30 هزار فرصت شغلی تا پایان سال افزود: این میزان اشتغالزایی با ارزیابی دقیق دستگاه‌های متولی تایید و سپس به عنوان تعهدات استان تثبیت خواهد شد.

پیریایی لزوم ارزیابی دقیق وضعیت اشتغالزایی دستگاه‌های اجرایی را یادآور شد و افزود: دستگاه‌هایی که هنوز تعهدات مصوب خود را اجرایی نکرده‌اند باید روند تحقق این مصوبات را سرعت ببخشند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول