اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اجرای طرح گواهی نوع دوم و رتبه‌بندی شغلی معلمان در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با مثبت ارزیابی‌کردن سند تحول بنیادین در سیستم آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک نیز شاهد اجرای طرح‌های مختلف از جمله گواهی نوع دوم و رتبه‌بندی شغلی معلمان باشیم.

اجرای طرح گواهی نوع دوم و رتبه‌بندی شغلی معلمان در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز درهمایش یکروزه مدیران آموزش و پرورش زنجان اظهار کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس سراسری سران غیرمتعهدها در ایران اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشاند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: رمز موفقیت شهید رجایی و باهنر مردم‌داری، ساده‌زیستی و اخلاص او بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر الگو قراردادن راه و روش شهیدان رجایی و باهنر برای مدیران اضافه کرد: دولت‌مردان باید با الگو قراردادن روش این بزرگان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از کارها و فعالیت‌های انجام شده توسط دولت نهم و دهم افزود: یکی از اقدامات ارزشمندی که در دولت نهم و دهم به انجام رسید، تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود.

نظری با مثبت ارزیابی‌کردن اجرایی‌شدن سند تحول بنیادین در سیستم آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک نیز شاهد اجرای طرح‌های مختلف از جمله گواهی نوع دوم و رتبه‌بندی شغلی معلمان باشیم.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان به بیان سیاست‌های کلی آموزش و پرورش و انتظارات اداره از مدارس در سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر شاهد بازگشایی هرچه بهتر مدارس خواهیم بود.

فیروز بهلولی همچنین ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند همکاران به گوشه‌ای از موفقیت‌های کسب شده توسط ناحیه دو زنجان اشاره و ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز موفقیت‌های بیشتری توسط آموزش و پروش کسب شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول