اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم مهرماه سال‌ جاری

نخستین همایش ایمنی و بهداشت در بندر شهید رجایی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز HSE مجتمع بندری شهید رجایی گفت: نخستین همایش HSE در نیمه دوم سال‌ جاری با حضور شرکت‌های زیرمجموعه بندر شهید رجایی و صنایع غرب هرمزگان در بندر شهید رجایی برگزار می‌شود.

نخستین همایش ایمنی و بهداشت در بندر شهید رجایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هوشنگ محمدرضایی ظهر امروز در چهارمین جلسه کمیتۀ HSE اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان که با حضور نمایندگان HSE بندر و شرکت‌های پیمانکار در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی اداره‌کل برگزار شد، مسائل و مشکلات مرتبط با ایمنی، بهداشت و محیط زیست در بندر شهید رجایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رضایی افزود: اهمیت نقش HSE در ارتقای شاخص‌های سلامت در بندر، پی‌گیری و رفع عوامل زیان‌آور محیط کار، ضرورت پیاده‌سازی الگوی آموزشی مناسب برای کارگران، برگزاری شایسته نخستین همایش HSE در بندر و اجرایی شدن دستورالعمل HSE پیمانکاران از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی یادآور شد: مرکز HSE مجتمع بندری شهید رجایی، با هدف ساماندهی و بهبود وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست بندری، براساس قوانین و مقررات ملی و بین‌المللی و سیستم‌های مدیریت محیط زیست ISO14001-2004 و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS18001- 2007 در تاریخ هفتم مهرماه 89، به دستور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح و آغاز به کار کرد تا با مشارکت تمام پیمانکاران زیرمجموعه، روز به روز به اهداف بلندمدت خود که پیش‌گیری از وقوع حوادث و حفظ و صیانت بیش از پیش از نیروی انسانی شاغل در مجتمع بندری است، دست یابد.

در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های صادقانه کارشناس HSE شرکت خزر قشم با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول