اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتمین جشنواره فرزندان مهر برترین‌های خود را شناخت

تجلیل از نفرات برتر جشنواره فرزندان مهر در اردبیل

خبرگزاری فارس: هفتمین دوره جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر با شناخت برترین‌ها به کار خود پایان داد.

تجلیل از نفرات برتر جشنواره فرزندان مهر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جشنواره که در گروه پسران صبح امروز پایان یافت در رشته آمادگی جسمانی گروه سنی زیر 14 سال استان اصفهان مقام اول، کهگیلویه و بویراحمد مقام دوم، تهران الف مقام سوم، خراسان رضوی مقام چهارم، کرمان مقام پنجم و البرز دارای مقام ششم شد.

همچنین در همین رشته و در گروه سنی بالای 14 سال خراسان شمالی، کرمان، ‌فارس، اصفهان، خراسان رضوی و همدان به ترتیب مقام‌های اول تا ششم را به دست آوردند.

در رشته شنا گروه سنی زیر 14 سال استان‌های کرمان، هرمزگان، اردبیل،‌ کهگیلویه و بویراحمد، تهران الف و اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا ششم و در گروه سنی بالای 14 سال همین رشته استان آذربایجان غربی مقام اول، بوشهر مقام دوم، خراسان رضوی مقام سوم، کرمان مقام چهارم، همدان مقام پنجم و تهران الف در جایگاه ششم ایستادند.

همچنین در رشته تنیس روی میز پسران از استان بوشهر ارژنگ دشتی‌زاده مقام اول، رضا دانژه از کرمانشاه مقام دوم و کریم صالحی‌تبار از فارس و علیرضا نوابی از اصفهان مشترکاً‌ مقام سوم را به دست آوردند.

در تنیس روی میز بالای 14 سال رضا دیو‌دل از بوشهر مقام اول، احمد گریزان از تهران الف مقام دوم و سجاد تقی‌پور از اردبیل و حسین رزمی از آذربایجان شرقی مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در رشته دو و میدانی این جشنواره در گروه سنی زیر 14 سال استان‌های کرمان، خراسان رضوی، تهران الف، خراسان شمالی، کهکیلویه و بویراحمد و اردبیل در جایگاه‌های اول تا ششم قرار گرفته و در همین رشته در گروه سنی بالای 14 سال استان‌های خراسان رضوی، کرمان، فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا ششم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات فوتسال این جشنواره تهران الف مقام اول، کرمان مقام دوم، خراسان رضوی مقام سوم و استان گلستان به مقام چهارم دست یافتند.

در همین رشته در گروه سنی بالای 14 سال نیز کهگیلویه و بویراحمد مقام اول،  مازندران مقام دوم، سیستان و بلوچستان مقام سوم و خراسان جنوبی نیز مقام چهارم را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بالاخره در رشته شطرنج نیز استان‌های بوشهر، تهران الف، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان شمالی و قزوین در جایگاه‌های اول تا ششم جشنواره قرار گرفتند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول