اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 کودک و نوجوان از سراسر کشور

هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر در اردبیل کلید خورد

خبرگزاری فارس: هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر ویژه دختران در اردبیل کلید خورد.

هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر در اردبیل کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جشنواره که صبح امروز با اجرای برنامه‌های متنوع  و شاد آغاز به کار کرد مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در سخنانی اظهار داشت: هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر ویژه دختران از روز چهارم شهریور و مراسم افتتاحیه جشنواره ویژه پسران از روز هفتم شهریور آغاز می‌شود.

رویا احمدیان افزود: یک‌هزار کودک و نوجوان از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره حضور به هم رساندند که این روز در تاریخ استان اردبیل یک روز ماندگار و پر افتخار خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل به جود، کرم و سخاوت مشهور است، افزود: این جشنواره با حضور فرزندان بی‌سرپرست سازمان بهزیستی کشور از استان‌های 32 گانه برگزار می‌شود و استان اردبیل افتخار میزبانی این کودکان را به مدت 9 روز خواهد داشت.

احمدیان برگزاری این جشنواره را نعمتی متعالی از سوی خداوند برای استان اردبیل اعلام کرد و افزود: اگر این نعمت نصیب ما شده بدانیم خداوند حکیم دوستمان دارد و چه سعادتی بزرگتر از دوستی با حضرت دوست که هرچه داریم از کرامت اوست.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور در راستای انجام بخش مهمی از رسالت خویش در بحث مربوط به فرزندان بی‌سرپرست و در راستای رشد و تقویت جایگاه این فرزندان در جامعه از طریق ارائه آموزش‌های فرهنگی ، فراهم کردن اوقات مفید و پر ثمر برای این فرزندان به منظور افزایش توانمندی‌های روحی، فکری و جسمانی آنان در استان‌های کشور تلاش می‌کند.

این مسئول بیان داشت: در این جشنواره 400 دختر و 600 پسر از تمامی استان‌های کشور در اردبیل مستقر و از برنامه‌های فرهنگی، علمی و ورزشی جشنواره بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل کیفیت برگزاری جشنواره را نیز یادآور شد و افزود: هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر در پنج رشته ورزشی برای دختران و شش رشته ورزشی برای پسران بی‌سرپرست سراسر کشور  اجرا می‌شود

وی رشته‌های ورزشی جشنواره را تنیس روی میز، شنا، شطرنج، آمادگی جسمانی و دو و میدانی برای دختران و برای پسران نیز با اضافه کردن رشته فوتسال عنوان کرد.

این مسئول در ادامه برگزاری مسابقات قرآنی برای این کودکان را نیز یادآور شد و گفت: مسابقات قرآنی برای حافظان پنج جز قرآن نیز از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمدیان در پایان اظهار داشت: مسابقات مختلف ورزشی، قرآنی، برگزاری جنگ شادی، اردوهای تفریحی و گردشگری از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول