اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه پسران

پرونده هفتمین جشنواره فرزندان مهر در اردبیل بسته شد

خبرگزاری فارس: هفتمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر سازمان بهزیستی کشور در گروه پسران امروز به کار خود پایان داد.

پرونده هفتمین جشنواره فرزندان مهر در اردبیل بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که به همین منظور صبح امروز در سالن ورزشی محقق اردبیلی برگزار شد، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با ابراز خرسندی از برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر در استان اردبیل اظهار داشت:‌ افتخار میزبانی یک هزار نفر از فرزندان در گروه دختران و پسران بزرگترین موهبتی بود که نصیب ما شد و ما به این امر می‌بالیم.

رویا احمدیان با یادآوری اینکه در گروه ورزشی پسران 600 نفر در این جشنواره حاضر شدند، خاطرنشان کرد:‌ کاروان‌های فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر از 31 استان کشور وارد اردبیل شدند و در یک رقابت تنگاتنگ به مصاف یکدیگر رفتند.

وی با اشاره به اینکه این فرزندان در رشته‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کردند، یادآور شد:‌ در گروه ورزشی پسران رشته‌های شطرنج، فوتسال، دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا و آمادگی جسمانی برگزار شد و در تمام این رشته‌ها هفتمین جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر برترین‌های خود را شناخت.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:‌ جشنواره صرفاً رقابت با هدف تعامل، تفاهم و افزایش دوستی‌ها بین فرزندان مهر بود که امیدواریم در سال‌های آینده نیز این تفاهم و تعامل به حد اعلای خود برسد.

احمدیان افزود: مرام‌نامه این جشنواره در تمام مسابقات قرائت و شرکت‌کنندگان به پایبندی بر آن تاکید کردند.

این مسئول ادامه داد: ‌هفتمین جشنواره فرهنگی – ورزشی فرزندان مهر در حالی به اردبیل واگذار شد که ما افتخار میزبانی فرزندانی از جنس صبر و بردباری و توکل به خدا را داشتیم و خوشحالیم که این جشنواره با رضایت کامل از سوی شرکت‌کنندگان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در پایان سخنان خود فعالیت دبیر‌خانه این جشنواره در اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارتقای فرهنگی، ورزشی، هنری و روحیه گذشت و جوانمردی در بین فرزندان مهر برگزار شد که این خود گامی جدی در راستای توانمندسازی فرزندان بی‌سرپرست است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول