اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از شش سال و در قالب مهر ماندگار

سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در قالب مهر ماندگار قرار است بعد از سپری شدن شش سال سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل به بهره‌برداری برسد.

سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج ظهر امروز در جلسه طرح‌های مهر ماندگار در اردبیل تنها پروژه مهر ماندگار ورزش و جوانان را سالن سر‌پوشیده دو و میدانی اردبیل اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه از سال 85 آغاز شده و با 77 درصد پیشرفت فیزیکی در مجموع با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد و 816 میلیون تومان در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با وضعیت فعلی نمی‌توان امیدوار به تکمیل پروژه بود اما سعی می‌کنیم با پیگیر‌ی‌های مستمر این پروژه را دهه فجر امسال یا سه ماه اول سال آینده عملیاتی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص پروژه‌های نیمه تمام ورزش و جوانان از محل سفرهای چهارگانه رئیس جمهور به استان گفت:‌ سالن ورزشی شال،‌ برندق و لرد خلخال در صورت تامین اعتبار تکمیل می‌شود چرا که از  اعتبار 140 میلیون تومانی این پروژه در سال گذشته نیمی صرف حقوق و پرداختی نیروهای طرحی شده و نیمی دیگر به عنوان بدهی به پیمانکاران پرداخت شده است.

پازاج یادآور شد:‌ سالن طبقاتی تنیس روی میز، تیر‌اندازی،‌ سالن ورزشی روستایی آراللو، جناقرد، کوثر، مرنی، پیست تارتان نمین، نقدی علیا، دو سالن ورزشی در پارس‌آباد و بیله‌سوار و چمن مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال تکمیل نشده و آمادگی برای افتتاح آنها وجود ندارد.

شبکه فاضلاب پارس‌آباد تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل آبفای شهری استان اردبیل نیز در این جلسه بیان داشت:‌ شبکه فاضلاب پارس‌آباد بر اساس تعهد پیمانکار تا آخر تیرماه سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالحسین حسن‌زاده افزود: تکمیل فاضلاب مشگین‌شهر و شبکه تصفیه‌خانه نیرو ‌کوثر نیر تا پایان تیرماه سال آینده تکمیل شده ولی تصفیه‌خانه سرعین که یک مجموعه گسترده است آماده بهره‌برداری در فاصله یاد شده نخواهد بود.

پرویز عباسی مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز از تکمیل مجتمع‌های آبرسانی عمران آباد، برندق خلخال، برزند گرمی،‌ فاز اول خروسلوی بیله‌سوار،‌ اجرای تصفیه‌خانه مجتمع سبلان مشگین‌شهر، ویلکیج نمین، شهید رجایی گرمی و فاز دوم شهید کسایی اردبیل در قالب مهر ماندگار تا سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این عادل عبد ایمانی نیز جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز از اجرای 24 طرح کوچک و بزرگ حوزه کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا شش استخر و سد خاکی کوچک و بزرگ در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود که سعی داریم همه این پروژه‌ها تا سه ماه اول سال آینده که 90 درصد آن در روستاهاست تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول