اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

محرومیت برخی روستاهای بالای 20 خانوار رودبار از نعمت برق

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار گفت: افت ولتاژ برق مردم منطقه را رنج می‌دهد و در رودبار هنوز روستاهای بالای 20 خانوار وجود دارد که از نعمت برق محروم هستند.

محرومیت برخی روستاهای بالای 20 خانوار رودبار از نعمت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان‌های جنوبی کرمان با اشاره به وام‌های بخش کشاورزی اظهار داشت: چرا در استان‌های دیگر بخشی از وام‌های کشاورزی که انباشت سود و بدهکاری کشاورزان بالا بوده بخشوده شده است، چه تفاوتی بین کشاورز جنوب کرمان و کشاورزان استان‌های دیگر وجود دارد.

وی افزود: مسئولان این مسئله را برای مردم این مناطق توجیه کنند زیرا یک‌میلیون جمعیت در این مناطق وجود دارد که حدود 500 نفر آنها کشاورز هستند و در منطقه قلعه‌گنج و رودبار جنوب 294 حلقه چاه حفر شده است.

مرادی ابراز داشت: حق شهرستان کهنوج و توابع آن است که دو دانشکده دندان‌پزشکی و دانشکده بهداشت در این مناطق احداث شود، زیرا در هیچ کدام از شهرستان‌ها به جز کهنوج دندان‌پزشک وجود ندارد.

وی در مورد وضعیت برق رودبار جنوب گفت: افت ولتاژ برق مردم منطقه را رنج می‌دهد و چند بار با فرماندار کهنوج نزد وزیر نیرو رفته‌ایم و نتیجه این دیدارها را پیگیری می‌کنیم.

مرادی بیان داشت: در رودبار هنوز روستاهای بالای 20 خانوار وجود دارد که از نعمت برق محروم هستند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول