اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم عنوان کرد

برق‌رسانی به 45 هزار واحد مسکن مهر در قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: به منظور تامین برق در بخش مسکن مهر با نصب 108 ترانس 45 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان دولت دهم از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

برق‌رسانی به 45 هزار واحد مسکن مهر در قم

سید مرتضی نبوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به میزان برق توزیعی در بخش مسکن مهر گفت: شرکت توزیع برق استان قم به منظور تامین برق، عملیات برق‌رسانی را در بخش خطوط 20 کیلوولت به طول 63 کیلومتر و در بخش فشار ضعیف به طول 65 کیلومتر با نصب 108 ترانس برای 45 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان دولت دهم در استان قم انجام خواهد داد.

وی افزود: تاکنون برق 13 هزار و 200 واحد مسکونی مهر تأمین شده و تا پایان شهریور ماه نیز برق 9 هزار و 500 واحد دیگر در استان قم تأمین خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ادامه داد: همچنین به 454 واحد مسکونی مهر واقع در شهرهای قنوات و جعفریه عملیات برق‌رسانی انجام شده است.

نبوی عنوان کرد: در همین راستا برق‌رسانی 948 واحد مسکونی در شهر کهک و بخش سلفچگان نیز در حال اتمام است.

وی در ادامه از رشد 16 درصدی طول شبکه 20 کیلوولت هوایی خبر داد و تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان قم در بخش شبکه 20 کیلوولت زمینی 30 درصد و در بخش شبکه فشار ضعیف هوایی 10 درصد رشد داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم ابراز کرد: در شبکه فشار ضعیف زمینی نیز دارای رشد 27 درصدی بوده و همچنین در طول خدمت دولت نهم و دهم نیز 38 درصد رشد را در زمینه جذب مشترکین داشته‌ایم.

نبوی در ادامه با اشاره به عملکرد چهار ماهه نخست سال جاری شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: 55 دستگاه ترانس در بخش خطوط 20 کیلوولت هوایی و زمینی با مقیاس هفت کیلومتر اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد:‌ با اجرای هدفمندی یارانه‌ها پیک مصرفی برق در سال گذشته 524 مگاوات بوده است که در سال جاری با همراهی و صرفه‌جویی مردم در مصرف برق با پنج درصد کاهش پیک مصرفی به 495 مگاوات رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌‌های انجام شده میزان پیک مصرفی در استان قم 525 مگاوات تعیین شده که در سال جاری با وجود جذب مشترکین جدید با 0.2 درصد کاهش این میزان به 524 مگاوات رسیده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول