اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری پلیس قم

مامور قلابی برق به دام افتاد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان قم از دستگیری و به دام افتادن مأمور قلابی برق با هوشیاری و تلاش پلیس آگاهی و همکاری دفتر حراست شرکت توزیع برق استان قم خبر داد.

مامور قلابی برق به دام افتاد

محمد مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دریافت شکایات متعدد از سوی مشترکین در خصوص مراجعه مامور برق قلابی گفت: فردی با عنوان مأمور برق با مراجعه به درب منازل به منظور سودجویی و اخاذی اقدام به مزاحمت و رعب و وحشت برای شهروندان می‌‌کرد.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان قم افزود: بر اساس این شکایات فرد مورد نظر با جعل عنوان و در پوشش مأمور برق در ساعات پیش از ظهر به درب منازل مراجعه کرده و تقاضای بازدید از کنتور و ورود را داشته و سپس با ایجاد‌ ترس و وحشت قصد سوءاستفاده و اخاذی از افراد را داشته است.

وی ادامه داد: دفتر حراست بلافاصله پس از دریافت شکایت‌ها و بررسی آنها و همچنین اخذ مشخصات ظاهری مأمور قلابی که از سوی شاکیان اعلام شده بود موضوع را با پلیس آگاهی در میان گذاشت تا تحقیقات لازم در این زمینه انجام شود.

مهری عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی قم نیز بر اساس اطلاعات دریافتی و با شگردها و عملیات پلیسی مأمور قلابی را دستگیر کردند و تحویل مقامات قضایی دادند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان قم با اشاره به ضرورت توجه به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان و مشترکین یادآور شد: تمام مأموران شرکت توزیع نیروی برق استان قم که به درب منازل و یا سایر اماکن مراجعه می‌کنند ملبس به لباس فرم و دارای کارت شناسایی ویژه هستند.

وی اظهار کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن عدم پاسخگویی مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 و یا دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان قم با شماره تلفن 8828227 اطلاع دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول