اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج تأکید کرد

پیگیری مشکل افت ولتاژ برق منطقه توسط نماینده مردم در مجلس

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج با اشاره به مشکلات افت ولتاژ برق در منطقه گفت: از نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس تقاضا داریم رفع این موضوع و کمبود انرژی در منطقه را به صورت ویژه از طریق وزارت نیرو پیگیری کنند.

پیگیری مشکل افت ولتاژ برق منطقه توسط نماینده مردم در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، عباس اطمینانی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های جنوب کرمان در کهنوج اظهار داشت: باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه‌تمام را در منطقه به اتمام برسانیم.

وی در مورد جلسه جنبش غیر متعهدها بیان داشت: خدا را شکر می‌کنیم زیرا بحث برگزاری جلسه غیرمتعهدها در تهران فرصت بسیار خوبی بود که همه دیدها و نگاه‌ها را معطوف به مسئله ایران کرد آن هم در یک موقعیتی که دشمنان ما توطئه‌هایی در خاورمیانه به ویژه بحث سوریه و مسائل اقتصادی و مسائل هسته‌ای و تحریم‌های مختلف داشتند.

اطمینانی در مورد مشکلات افت ولتاژ برق در منطقه گفت: از نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس تقاضا داریم رفع این موضوع و کمبود انرژی در منطقه را شخصا پیگیری کنند زیرا تقاضای همه فرمانداران و اعضای شورای اداری است که تلاش کنند و بتوانند وزیر نیرو را به منطقه بیاورند.

اطمینانی بیان داشت: خشکسالی‌های مفرط در منطقه و کمبود آب آشامیدنی در کنار مباحث کمبود آب کشاورزی موضوع چشمگیر و با اهمیتی است که باز هم در حوزه وزارت نیرو است.

وی افزود: بحث کشاورزی با توجه به یارانه‌ها و بالا رفتن قیمت نهادهای کشاورزی و نداشتن سرمایه در گردش کشاورزان امروز بحث چالش برانگیزی برای مردم شده است، زیرا توان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را از دست داده‌اند و می‌طلبد که در این ارتباط به کشاورزان ما کمک کنند که بتوانند معیشت خود را بازسازی کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول