اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری سارقان تویوتا‌سوار در اتوبان‌

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان تویوتا سوار در اتوبان تهران ـ کرج خبر داد.

دستگیری سارقان تویوتا‌سوار در اتوبان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت: سارقانی که اقدام به سرقت سیم و کابل‌های فشار قوی می‌کردند، در حالی که با یک دستگاه خودرو تویوتا کمری قصد فرار داشتند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کرج در اتوبان تهران – کرج متوقف و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران گشت کلانتری مهرشهر در حین گشت‌زنی در محور اتوبان تهران - کرج به یک دستگاه خودروی سواری تویوتا کمری که با سرعت بالایی در حال حرکت به سمت تهران بود، مظنون شده و بلافاصله دستور ایست خودرو را دادند.

این مسئول افزود: راننده خودرو تویوتا به محض دیدن ماموران بدون توجه به دستور ایست بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد بنابراین واحد گشت پلیس به تعقیب خودروی مورد نظر پرداخته و سرانجام با همکاری ماموران پلیس راه خودرو را پس از طی مسافتی متوقف کردند.

خیرخواهان اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و آلات و ادوات استعمال مواد و مقدار 100 کیلو کابل فشار قوی برق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر سرقت سیم و کابل برق با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و ماموران با راهنمایی‌های متهم و انجام کارهای تحقیقاتی آدرس متهم بعدی را در کمالشهر کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان در توضیح بیشتر درباره سرقت‌ها افزود: سارقان در ساعاتی از نیمه شب اقدام به سرقت سیم و کابل‌های فشار قوی برق کرده و سپس آنها را در اطراف کرج و تهران به فروش می‌رساندند.

گفتنی است، متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول