اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

دستگیری سارقان نقابدار خانه‌های ویلایی کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای نقاب‌دار که در ساعت پایانی شب اقدام به سرقت از منازل ویلایی در کرج می‌کردند دستگیر شدند.

دستگیری سارقان نقابدار خانه‌های ویلایی کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علیرضا اکبرشاهی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای این باند که با استفاده از تاریکی شب و زدن نقاب اقدام به ورود به منازل ویلایی می‌کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این راستا و با افزایش شکایت‌ها، چند تیم تخصصی پلیس به منظور پیگیری این مهم انتخاب شدند.

این مسئول گفت: این سارقان در نیمه‌های شب به خانه‌های ویلایی که از قبل تحت نظر بود می‌رفتند و برای این که از سوی صاحبخانه شناسایی نشوند نقاب زده و با بستن دست و پاهای آنها و محبوس کردنشان،‌ وسایل قیمتی از جمله قالیچه، طلا، جواهر و پول نقد را به سرقت می‌بردند.

اکبرشاهی افزود: با انجام تحقیقات و کارهای اطلاعاتی سرکرده این باند دستگیر که در نهایت به وجود پنج همدست دیگر نیز اعتراف کرد.

اکبرشاهی با بیان اینکه تا کنون 23 مالباخته در این زمینه شناسایی شده از مردم خواست چنانچه منازلشان به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته برای طرح شکایت به اداره آگاهی فرماندهی انتظامی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج مراجعه کنند.

انجام موفق مأموریت‌های پلیس در سایه تعامل با رسانه‌ها

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود گفت: اگر امروز پلیس موفق شده است که در بسیاری از مأموریت‌های خود موفق عمل کند نتیجه تعاملات با رسانه‌ها است.

اکبرشاهی ادامه داد: احساس امنیت به مراتب بسیار بهتر از برقراری امنیت است چرا که اگر مردم احساس امنیت داشته باشند می‌توانیم در جامعه‌ای امن‌تر و سالم‌تر داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود به آمار چهار ماهه تصادفات در این استان اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه امسال در حوزه راه و برخورد با تخلفات 39 درصد کاهش تصادفات را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

اکبرشاهی افزود: در این راستا و در اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی طرح برخورد با چایخانه‌های متخلف و فاقد مجوز را داشتیم که در این رابطه 174 واحد اخطار پلمپ گرفتند که از این تعداد 123 واحد متخلف بدون پروانه پلمپ شدند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول