اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

دستگیری سارق سه بانک مشهد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی از دستگیری سارق سه بانک سینا، قرض‌الحسنه مهر ایران و ملی در مشهد مقدس خبر داد.

دستگیری سارق سه بانک مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی در جمع خبرنگاران که در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی برگزار شد، با اشاره به دستگیری این سارق، اظهار داشت: این سارق که در 30 اردیبهشت ماه سال جاری از یکی از شعبات بانک سینا سرقت کرده بود در چند هفته گذشته نیز سرقت دوم را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام داد و امروز نیز شاهد بودیم از شعبه مطهری شمالی بانک ملی نیز سرقتی به مبلغ 7 میلیون تومان انجام داد.

وی افزود: سارق صبح امروز بین ساعت 8:30 صبح تا 9 سرقت را انجام داده و با لباس ورزشی و کلاه و عینک به همراه یک اسلحه قلابی و تبر وارد بانک می‌شود و کارکنان بانک و مردم را تهدید به تیراندازی کرده و سپس سرقت را انجام می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: پس از انجام سرقت یکی از شهروندان که نظاره‌گر بوده به تعقیب این سارق پرداخته و در حین تعقیب نیز با پلیس در ارتباط بوده است و در طول مسیر طی تماس با 110 محل سارق را گزارش می‌داده است.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی در یکی از خیابان‌های منتهی به خیابان امامت پس از شلیک گلوله سارق را زمین‌گیر و دستگیر کرد‌ اند که البته کمی مجروح شده اما در عین حال همکاران آگاهی در همان لحظات اولیه از وی اعتراف سرقت از این سه بانک را گرفتند.

گفتنی است در پایان این نشست از "حمید حسن‌زاده" شهروندی که به پلیس در تعقیب و دستگیری این سارق مسلح کمک کرده بود از سوی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول