اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا اردبیل خبر داد

دستگیری سارق 37 میلیون تومانی در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا اردبیل گفت: فردی که به دلیل اختلاف با یکی از اقوام خود، از حساب وی بیش از 37 میلیون تومان به صورت اینترنتی برداشت کرده بود‏، توسط پلیس فتا اردبیل دستگیر شد.

دستگیری سارق 37 میلیون تومانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، اکبر امینی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از هموطنان تهرانی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب وی، کارشناسان پلیس فتا اردبیل تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی ادامه داد: شاکی پرونده به کارآگاهان فتا اعلام کرده "برای مسافرت به شهرستان سرعین سفر کرده بودم که در حین چک کردن حساب بانکی خود متوجه برداشت مبلغ 37 میلیون و 900 هزار تومان از حسابم شدم".

رئیس پلیس فتا اردبیل ابراز داشت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی متوجه شدند که شخص برداشت‌کننده در مدت زمان کوتاهی از تهران به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی کرده است.

سرهنگ امینی افزود: متهم پس از شناسایی، دستگیر شده و در تحقیقات پلیسی علت سرقت اینترنتی خود را اختلاف شاکی پرونده با یکی از اقوام خود عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده متهم شناسایی شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل ارسال شده است.

رئیس پلیس فتا اردبیل به شهروندان هشدار داد: برای جلوگیری از بروز چنین آسیب‌هایی، شهروندان باید به صورت دوره‌ای حساب‌های بانکی خود را چک کرده و از دادن رمز حساب خود به دیگران خودداری کنند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول