اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خبر داد

دستگیری باند سارقان منزل و موتورسیکلت در بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارقان منزل و موتورسیکلت در بندرعباس خبر داد.

دستگیری باند سارقان منزل و موتورسیکلت در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اصغر قطب‌زاده ظهر امروز طی نشستی خبری در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی استان در پی وقوع سرقت منزل و موتورسیکلت در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی کلانتری 11 با انجام گشت‌زنی محسوس و غیر محسوس و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و انجام کار اطلاعاتی دو نفر از اعضای باند که دارای سابقه سرقت منزل بوده و به سرقت موتورسیکلت گرایش پیدا کرده بودند را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی به عمل آمده به 12 فقره سرقت منزل، سه فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل یک دستگاه لپ‌تاپ، ال‌سی‌دی، تلفن همراه، دوربین فیلمبرداری و عکاسی و تعدادی لباس و پوشاک کشف و ضبط شد.

مسئول انتظامی استان هرمزگان در راستای پیش‌گیری و کاهش وقوع سرقت منزل و موتورسیکلت به شهروندان توصیه کرد: در هنگام رفتن به مسافرت حتماً و ضرورتاً منزل خود را به یکی از بستگان نزدیک و افراد مورد اطمینان بسپارند و نسبت به افزایش ضریب ایمنی قفل‌های ورودی منزل و مسدود کردن راه‌های نفوذ به داخل منزل اقدام کنند.

قطب‌زاده با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را برای به دام انداختن سارقان به کار بسته است، بیان کرد: همکاری مردم در راستای نگه‌داری اصولی از اموالشان کمک بسیار بزرگی برای پلیس است.

وی هم‌چنین از مردم خواست موتورسیکلت خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی و بازدارنده از قبیل قفل و زنجیر مطمئن مجهز کنند و از پارک کردن وسیله نقلیه خود در نقاط خلوت و تاریک حتی برای لحظه‌ای کوتاه خودداری کنند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول