اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ورامین صورت گرفت

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و دولتی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از چگونگی دستگیری نصاب و توزیع‌کننده تجهیزات ماهواره‌ای و دو سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی پرده برداشت.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی، مسعود صامتی از چگونگی دستگیری نصاب و توزیع‌کننده تجهیزات ماهواره‌ای و دو سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی پرده برداشت و در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع‌کنندگان و نصابان تجهیزات ماهواره‌ای، ماموران کلانتری 15 باقرآباد در پی خبری مبنی بر توزیع و نصب انواع تجهیزات ماهواره‌ای توسط فردی به نام «جواد‌ ـ م» دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین اظهار داشت: با کسب خبر مذکور ماموران سریعاً وارد عمل شده و با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی منزل و محل‌های تردد سوژه مورد نظر را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و با هماهنگی‌های قضایی وی را دستگیر کردند.

صامتی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم 70 متر سیم ماهواره و 66 قلم انواع تجهیزات ماهواره‌ای شامل رسیور، ال‌.ان.بی، فانیر جهت‌گیری، دیش با پایه فلزی ماهواره، سوئیچ و قیچی کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور، ماموران کلانتری 11 شهید قدوسی هنگام گشت‌زنی در جاده امامزاده طاهر (ع) به یک دستگاه خودرو پیکان که دارای شماره پلاک غیر بومی بود، مشکوک و دستور ایست برای کنترل صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: سارقان که از حضور ماموران در محل اطلاع یافته بودند بدون توجه به دستور ایست از محل متواری که با تعقیب خودروی مورد نظر و استفاده از شگردهای پلیسی، خودروی مذکور متوقف و در بازرسی اولیه «چهار عدد در پوش چدنی متعلق به شرکت مخابرات و آب و فاضلاب، حدود صد کیلوگرم میله‌گرد نیم متری و ده کیلوگرم سیم مسی» کشف و هر دو سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان تاکید کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه مورد مشکوک و یا فعالیت توسط سارقان و افراد فرصت‌طلب، ضمن حفظ خونسردی در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول