اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری 4 عضو باند سارقان زورگیر در مشهد

خبرگزاری فارس: با اقدام به موقع پلیس مشهد، 4 عضو اصلی باند سارقان زورگیر محدوده شهرک رجائی مشهد دستگیر شدند.

دستگیری 4 عضو باند سارقان زورگیر در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد، اظهار کرد: یکی از شهروندان مشهدی که مجید نام داشت با مراجعه به کلانتری به ماموران گفت با یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بودم که یک دستگاه خودرو پژو با دو نفر سرنشین به من نزدیک شدند و به بهانه پرسیدن آدرس به زور کیفم را که حاوی مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان بود را گرفتند و به سرعت از محل متواری شدند.

کریمی اضافه کرد: عوامل تجسس کلانتری 27 شهید رجائی بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند با چهره‌نگاری از متهمان یکی از سارقان را که هاشم نام داشت و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری دستگیر شده بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه اظهار داشت: با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران بلافاصله با گرفتن مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند 4 نفر از اعضای اصلی این باند زورگیری را دستگیر کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو عدد کابل مخصوص ضرب و شتم و زورگیری و مقادیری اموال مسروقه شاکی کشف شد که ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول