اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولت به 25 دفتر

خبرگزاری فارس: معاون بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری از افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولت به 25 دفتر در این استان خبر داد.

افزایش تعداد دفاتر پیشخوان دولت به 25 دفتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جواد حیدری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح بیست و یکمین دفتر پیشخوان دولت در شهر گندمان، اظهار داشت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و کاستن هزینه‌های مردم به‌منظور رفت و آمد و دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات دولتی، اداره‌کل بیمه خدمات این استان اقدام به راه‌اندازی دفتر ارائه خدمات صدور، تمدید و تعویض دفترچه بیمه در شهر گندمان و روستاهای اطراف آن کرد.

وی افزود: برهمین اساس مردم می‌توانند برای تعویض، تمدید و صدور دفاتر بیمه درمانی در ساعات اداری و غیر اداری تا ساعت 20 شب به این دفاتر مراجعه و در کمترین زمان ممکن با پرداخت مبلغ مصوب 2 هزار ریال در اسرع وقت نسبت به تعویض دفاتر بیمه خود اقدام کنند.

حیدری ادامه داد: اداره‌کل بیمه خدمات درمانی در راستای ارائه خدمات خود از طریق دفاتر پیشخوان به واگذاری امور به بخش خصوصی اقدام کرده است که به زودی در آینده نزدیک تعداد دفاتر پیشخوان این استان به 25 دفتر افزایش خواهد یافت.

معاون اداره‌کل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خدمات درمانی از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، شهرکرد، کیار، بروجن و لردگان ارائه می‌‎شود و در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های موجود در شهرستان اردل نیز این امور به دفاتر پیشخوان واگذار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 535 مرکز درمانی دولتی و خصوصی در این استان وجود دارد، گفت: از این تعداد بیش از 113 مرکز دولتی شامل درمانگاه شبکه بهداشتی درمانی و 422 موسسه خصوصی و بیمارستان غیر دولتی است.

حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 درصد حق سرانه مصوب برای بیماران صعب‌العلاج توسط دولت و 70 درصد آن را خود شخص می‌پردازد.

وی با بیان اینکه 90 درصد حق سرانه مصوب افراد در مراجعات بستری توسط دولت پرداخت می‎شود، گفت: این در حالیست که 70 درصد حق سرانه مصوب افراد در مراجعات سرپایی و پاراکلینیک توسط دولت و 30 درصد را خود شخص پرداخت می‌کند.

حیدری اجرای پوشش صد درصدی بیمه در این استان را از برنامه‌‎های این اداره کل در سال‌جاری برشمرد و گفت: در حال حاضر 40 هزار نفر در این استان تحت پوشش هیچگونه بیمه‌ای قرار ندارد که با اجرای طرح پوشش صددرصدی بیمه این افراد بیمه می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول