اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون تحول اداری معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری

102 خدمت دولتی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون نوسازی و تحول اداره معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، معاون استاندار خراسان‌‌رضوی و جمعی از مدیران کل استان 102 خدمت دولتی به دفاتر پیشخوان دولت در خراسان‌رضوی واگذار شد.

102 خدمت دولتی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی صبح امروز در مراسم امضای قرار داد ارائه خدمات شهرداری مشهد، اداره‌کل ثبت و احوال، اداره‌کل بهزیستی، بیمه خدمات درمانی و اداره‌کل مالیات و دارایی خراسان‌رضوی با درگاه الکترونیکی دفاتر پیشخوان دولت که در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، با بیان اینکه در چند ماهه اخیر اقدامات کارشناسی بسیاری در راستای هر چه بهتر انجام شدن این واگذاری در سطح استان انجام شده است، اظهار داشت: تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمام فعالیت‌های ثبت احوال در شهرستان‌های زیر 70 هزار نفر ارائه می‌شود.

معاون استاندار خراسان‌رضوی افزود:‌ هم‌چنین مقرر شده است در تمام شهرستان‌های زیر 70 هزار نفر در کنار مجتمع‌های اداری دفاتر ICT روستایی راه‌اندازی شود تا به ارائه خدمات دولتی بپردازد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 342 دفتر شهری در خراسان‌رضوی موجود است، خاطرنشان کرد: در شهرک‌های صنعتی نیز به عنوان بخش عمده‌ای از جمعیت کاری، مهندسی و کارگری به دنبال ایجاد دفاتر پیشخوان دولتی هستیم و ان‌شاءالله با صدور مجوز این دفاتر را در شهرک‌های صنعتی راه‌اندازی می‌کنیم.

به گفته وی در حال حاضر 866 دفتر ICT روستایی در سطح استان در حال ارائه خدمات است و در آینده‌ای نزدیک نیز با حضور مقامات عالی کشور 300 دفتر دیگر در خراسان‌رضوی به صورت هم‌زمان راه‌اندازی می‌شود که بر این اساس تعداد کل این دفاتر به هزار و 166 دفتر در سطح استان می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی در پایان با اشاره به واگذاری 102 خدمت از سوی دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: ‌در حال حاضر 13 دستگاه اجرایی خراسان‌رضوی 194 خدمت ارائه می‌کنند که امروز با امضای این قرارداد این تعداد به 394 خدمت می‌رسد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول