اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح دفتری دیگر

دفاتر پیشخوان دولت در شوشتر به رقم 16 رسید

خبرگزاری فارس: با افتتاح دفتری جدید تعداد دفاتر پیشخوان دولت در شوشتر به رقم 16 رسید و سطح خدمات ارائه شده در شوشتر افزایش می‌یابد.

دفاتر پیشخوان دولت در شوشتر به رقم 16 رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رئیس اداره پست شوشتر در این مراسم اظهار داشت: دفاتر پیشخوان دولت می‌توانند مسئولیت‌های ادارات دولتی را برعهده بگیرند و در این باره به مردم خدمات‌رسانی کنند.

غلامرضا پیشقدم با اشاره به اینکه دفاتر پیشخوان می‌توانند با دستگاه‌های دولتی وارد تفاهم‌نامه شوند، خاطر نشان کرد: دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهرستان می‌توانند با همه دستگاه‌های دولتی بر اساس قانون وارد تفاهم شوند و مسئولیت‌های دستگاه‌های دولتی را برعهده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در شوشتر 16 دفتر پیشخوان دولت وجود دارد، تأکید کرد: در شرایط کنونی در سطح شهرستان شوشتر 16 دفتر پیشخوان وجود دارد و از این تعداد دفتر 14 دفتر فعال هستند.

رئیس اداره پست شوشتر افزود: این دفاتر مسئولیت اداره پست، پست بانک و مخابرات را برعهده دارند و از پرداخت قبوض تا قطع و وصل تلفن را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی دفاتر پیشخوان می‌توانند برای افزایش خدمات ارائه شده خود اقدام کنند و در این باره هیچ محدودیتی وجود ندارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول