اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد

همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهیده فاتحی‌کرجو

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی شهیده ناهید فاتحی‌کرجو شد.

همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهیده فاتحی‌کرجو

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی عصر امروز در نشست ستاد کنگره زنان شهیده کشور که با محوریت بزرگداشت شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در سالن جلسات شهید فهمیده سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، پاسداشت ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مسئله شهید و شهادت در اعتقادات دینی و ملی مردم مسلمان ایران دارای والاترین ارزش‌هاست.

به گفته وی، استان کردستان شهیدان مظلومی را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است، بنابراین باید در این استان توجه ویژه‌ای به بحث شهید و شهادت شود.

استاندار کردستان برگزاری کنگره‌های مرتبط با شهیدان را ظرفیتی ارزشمند برای بسط فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: انتظار داریم تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همکاری لازم را در راستای برپایی هرچه بهتر کنگره بزرگداشت یاد و خاطره شهیده ناهید فاتحی‌کرجو در آذرماه سال‌جاری داشته باشند.

شهبازی تصریح کرد: فعالیت منسجم و مثبت کمیته‌های تشکیل شده در ارتباط با برگزاری این کنگره، حضور پررنگ روابط عمومی ادارات و سازمان‌های سطح استان و همچنین اصحاب قلم و رسانه به منظور برگزاری و انعکاس هرچه بهتر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این کنگره کشوری ضروری است.

وی در پایان خواستار همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری سنندج در برپایی این کنگره و پیش‌بینی برنامه‌هایی لازم به منظور آشنایی هرچه بیشتر شرکت‌کنندگان در این رویداد فرهنگی ارزشی با شهدای کردستان شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول