اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

شهید رجایی بنیانگذار حرکت سازندگی در کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر بویین زهرا گفت: شهید رجایی از بنیان‌گذاران اصلی حرکت سازندگی در کشور است.

شهید رجایی بنیانگذار حرکت سازندگی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌های والای تقوا و مجاهدت در راستای رضایت الهی هستند، اظهار کرد: مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز باید با الگوگیری از زندگانی و سلوک این شهدای جهاد و سازندگی در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی گام برداشته و به دشمنان اجازه دست‌یابی به اهداف و مقاصد شوم و ضد بشری خود را ندهند.

امام جمعه شهر بویین زهرا افزود: ایران اسلامی امروز در صدر اخبار و توجهات ویژه بین‌المللی قرار گرفته و به همین منظور مسئولان و مدیران باید مراقب سخنان و فعالیت‌های مختلف خود باشند.

وی با بیان اینکه شهید رجایی عنصری ارزشمند و مبارز بوده که منافقان و مزدوران تاب ماندن و زندگی وی را نداشتند، تصریح کرد: سال‌های ابتدایی دهه شصت اوج بمب‌گذاری‌ها و دسیسه‌های منافقان در تهران و سایر شهرها و استان‌های کشور بود و به همین دلیل نیرو‌های متعهد و ارزشی کشور توسط گروه‌های ضد اسلامی ترور شده و به شهادت می‌رسیدند.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: بصیرت و هوشیاری ملت در همان روز‌های ابتدای انقلاب نیز پاسخی کوبنده را به تجاوزات و زیاده‌خواهی‌های آنان داد و تمام آنها را به شکست و خفت بزرگ کشاند.

زرینه با بیان اینکه جوانان و نخبگان ایران اسلامی در شرایط فعلی رتبه علمی و تراز تحقیقاتی کشور را در بین دولت‌ها و نظام‌های جهانی افزایش می‌دهند، عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های بسیار بزرگ و ارزشمند دفاع مقدس این بوده که ملت ایران به خوبی دشمنان و دوستان خود را شناختند و دانستند که با تکیه بر نیروی داخلی می‌توان به سعادت و عزت دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه جنبش عدم تعهد امروز باید در شرایط حساس نقش خود را به خوبی ایفا کند، ابراز کرد: سران این جنبش امروز در کانون توجهات قرار داشته که باید در راستای رسوایی مستکبران عالم تلاش کنند.

امام جمعه شهر بویین زهرا افزود: حضور و مشارکت حد‌اکثری ملت در صحنه‌های ملی می‌تواند پیشرفت عرصه‌های معنوی و سیاسی کشور را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول