اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

به‌سازی بیش از 250 هزار مترمربع فضای شهری مشهد از آغاز سال جاری

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهری شهردار مشهد گفت: در سال 91 بیش از 250 هزار مترمربع از فضای شهری مشهد بازسازی کرده‌ایم که این مقدار از مجموع سه سال پیش از آن بیشتر بوده است.

به‌سازی بیش از 250 هزار مترمربع فضای شهری مشهد از آغاز سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدهادی جاوید عصر امروز در سالن جلسات شهدای شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رضایت‌مندی مردم از اقدامات انجام شده در این حوزه سبب شده است تا ما بودجه بیشتری را برای این زمینه اختصاص دهیم.

وی بحث سیما و منظر شهر را قرین بحث به‌سازی فضاها و معابر دانست و تصریح کرد: سابق در بحث کنترل نماها ضعف داشته‌ایم و در حال حاضر با ابلاغ آیین‌نامه سیما، منظر هر یک از شهرها با توجه به  آیین‌نامه عمومی خود ساماندهی می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهری شهردار مشهد در ادامه با اشاره به نورپردازی در مناطق مختلف شهر ادامه داد: در این زمینه هر چه از تجربه ما می‌گذرد کیفیت انجام پروژه‌ها بالاتر می‌رود.

جاوید با اشاره به افتتاح 4 پروژه نورپردازی در شب گذشته خاطرنشان کرد: انعکاس رضایت مردم در پروژه‌های نورپردازی سبب شده است تا به انجام امور نورپردازی با تکنولوژی‌های نوین در سطح کلان اهتمام ورزیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم تجربه‌ای را که در زمان ورود حساب نشده تبلیغات در شهر مشهد به دست آوردیم در مورد نورپردازی نیز تکرار کنیم، تاکید کرد: در این راستا نورپردازی را در طرح راهبردی قرار داده‌ایم و هر ساختمان حتی در بخش‌ خصوصی نیز باید بنای خود را با این طرح راهبردی کلان انطباق دهد.

معاون شهرسازی و معماری شهری شهردار مشهد در ارتباط با پادگان‌های شهر مشهد اظهار کرد: در شهرداری با طرح انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر موافقت شد.

جاوید در این راستا ادامه داد: در مورد پادگان لشگر 77 با موافقت افراد مسئول کار انتقال افراد در 2 بخش انجام شد و در حال حاضر ضلع جنوبی پادگان به طور کلی تخلیه شده‌ است و به مکانی در خارج از شهر انتقال پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه قسمت شمالی پادگان هم تا 2 ماه آینده تخلیه می‌شود، افزود: طرح قسمت جنوبی پادگان که در حال حاضر تخلیه است تا حدود دو ماه دیگر آماده می‌شود تا به عنوان اراضی شهری در اختیار شهرداری مشهد درآید.

معاون شهرسازی و معماری شهری شهردار مشهد در این راستا ادامه داد: با دیگر پادگان‌ها هم رایزنی‌هایی انجام داده‌ایم که موجبات انجام این طرح را انجام دهند و اراضی را در اختیار شهرداری قرار دهند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول