اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پست:

سرانه مرسولات پستی در کشور 12 مرسوله است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی سرانه مرسولات پستی در کشور به ازای هر نفر در ماه را 12 مرسوله عنوان کرد.

سرانه مرسولات پستی در کشور 12 مرسوله است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدحسن کرباسیان بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار خراسان‌شمالی اظهار کرد: ایران با دو هزار دفتر دولتی، پنج هزار دفتر ICT شهری و 10 هزار دفتر ICT روستایی از جمله کشورهایی است که بیشترین دسترسی به امکانات پستی را دارد.

‌ رئیس هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: کشورمان از لحاظ دسترسی به پست در قیاس با سایر کشورها از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی در عین حال بر فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات پستی در بین مردم تاکید کرد و گفت: طرح توزیع ابلاغیه‌های سازمان ثبت اسناد در استان البرز حدود سه ماه قبل شروع شده که در این مدت 33 هزار مورد ابلاغیه توزیع شده است.

کرباسیان یادآور شد: این طرح از هفته گذشته در تهران نیز شروع شده و در آینده نزدیک در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی  همچنین با اشاره به ضرورت توجه به فروش اینترنتی و استفاده از این ظرفیت اظهار کرد: خرید اینترنتی در دفاتر روستایی کمک قابل توجهی از نظر وقت و هزینه برای روستائیان دارد.

مدیرعامل پست ایران گفت: طی هر ماه حدود 200 میلیارد تومان پول طرح هدفمندکردن یارانه توسط پست و با همکاری پست بانک بین روستائیان در سراسر کشور توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سطح کشور 8 هزار قرارداد با سازمان‌ها و ادارات دولتی برای ارسال مرسولات داریم که این رقم در استان خراسان‌شمالی 200 قرارداد است.

استاندار خراسان‌شمالی نیز در این نشست گفت: امروز در پست و نحوه خدمات‌رسانی آن تغییرات گسترده‌ای ایجاد شده است که قابل مقایسه با گذشته نیست.

محمود احمدی‌بیغش با تاکید بر اینکه هر جا لازم باشد برای پیشرفت امور ورود پیدا می‌کنیم، افزود: همه به پست سنتی به عنوان هویت تاریخی و همه به پست مدرن به عنوان تسریع در وقت مردم اعتقاد داریم.

وی بر آمادگی استان برای اجرای طرح‌های پستی به ویژه طرح توزیع ابلاغیه‌های سازمان ثبت اسناد تأکید کرد و گفت: برای استفاده از خدمات گسترده پستی باید در بین مردم فرهنگ‌سازی کرد.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی به منظور بررسی مسائل و مشکلات، دیدار با مدیر و کارکنان شرکت پست، دیدار با امام جمعه و استاندار خراسان‌شمالی به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول