اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه:

150 هزار تومان بالاترین سرانه ایتام مبارکه است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه گفت: سرانه هر یتیم در شهرستان مبارکه مبلغی بالغ بر 150 هزار تومان است که بالاترین سرانه در استان به شمار می‌آید.

150 هزار تومان بالاترین سرانه ایتام مبارکه است

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: تعداد یک هزار و 200 نفر از کارکنان شرکت فولاد مبارکه در طرح اکرام ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه و سایر شهرستان‌های استان شرکت کردند.

وی افزود: بر اساس این طرح هر فرد می‌تواند حمایت مادی و معنوی یک یا چند نفر از ایتام تحت حمایت را برعهده بگیرد و ماهانه مبالغی را به حساب وی پرداخت کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان مبارکه گفت: با تعامل بسیار خوب مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با این کمیته و استقبال خوب کارکنان این شرکت تعداد یک هزار و 440 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام(ره) از مساعدت‌های وی بهره‌مند شدند.

به گزارش فارس، این طرح برای مدت دو سال است که به صورت گسترده در شرکت فولادمبارکه برگزار می‌شود که تا کنون تعداد سه هزار و 300 نفر حامی از یک هزار و 440 نفر از ایتام شهرستان مبارکه و سایر شهرستان‌های استان اصفهان حمایت می‌کنند.

از این تعداد یک هزار و 200 نفر از ایتام سایر شهرستان‌های استان و240 نفر از ایتام شهرستان مبارکه هستند که ایتام این شهرستان با سرانه 150 هزار تومان در ماه بالاترین میزان کمک خیران طرح اکرام را در استان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول