اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون برنامه‌ریزی موسسه ولاء منتظر:

تدوین سند راهبردی مجموعه‌های فرهنگی ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و خدمات مدیریت موسسه ولاء منتظر گفت: تهیه و تدوین سند راهبردی، برای مجموعه‌های فرهنگی موجب انضباط پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

تدوین سند راهبردی مجموعه‌های فرهنگی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج)، حجت‌الاسلام برزعلی با اعلام این خبر که موسسه در حال تدوین سند راهبردی پنج ساله دوم است، اظهار کرد: موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) در بهره‌گیری از نظام‌های نوین مدیریتی در بین مجموعه‌های همسو پیشتاز است.
وی با اشاره به سابقه موسسه در تدوین سند راهبردی گفت: سند راهبردی اول موسسه برای سال‌های 86 تا 90 توسط مدیران ارشد مجموعه در سال 85 تدوین شد و همکاران موسسه در پنج سال گذشته تلاش خود را برای تحقق آن بکار گرفتند.
معاون برنامه‌ریزی و خدمات مدیریت موسسه با بیان اینکه امسال آخرین سال اجرای سند راهبردی موسسه است، افزود: معاونت برنامه‌ریزی و خدمات مدیریت به عنوان متولی تدوین سند، اقدام به برگزاری جلسه تدوین دومین سند راهبردی موسسه براساس مدل BSC (کارت امتیازی متوازن) با حضور دکتر داود فیض استاد دانشگاه و رئیس بنیاد نخبگان سمنان به عنوان کارشناس طرح و دیگر اعضای کمیته راهبردی کرد.
وی ضمن تبیین مراحل مقدماتی تدوین سند استراتژیک موسسه، گفت: تشکیل کار ویژه‌ای متشکل از اعضای هیئت مدیره موسسه، نظرسنجی از اعضای هیئت امناء، هیئت مدیره، همکاران و مخاطبین و مرتبطین موسسه از مراحل مقدماتی برگزاری جلسه کمیته راهبردی موسسه ولاء منتظر(عج) بوده است.
برزعلی در ادامه با تاکید بر مزایای بهره‌گیری از نظام‌های نوین مدیریتی در مجموعه‌های فرهنگی، اظهار کرد: تهیه و تدوین سند راهبردی، بیانیه چشم‌انداز، بیانیه مدیریت و اهداف برای مجموعه‌های فرهنگی علاوه بر توانمند‌سازی اعضای سازمان موجب انضباط پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.
موسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) از سال 1380 آغاز به فعالیت کرد و با هدف توانمند‌سازی اعضای سازمان و بهره‌گیری از نظام‌های نوین مدیریتی از سال 85 اقدام به تهیه و تدوین سند استراتژیک کرده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول