اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری ویژه برنامه‌های شعبانیه صورت می‌گیرد

مجموعه فرهنگی قمر بنی‌هاشم (ع) میزبان هزاران شهروند جنوب تهران

خبرگزاری فارس: مجموعه فرهنگی ‌ـ ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) با برگزاری ویژه برنامه‌های شعبانیه میزبان هزاران شهروند جنوب تهران است.

مجموعه فرهنگی قمر بنی‌هاشم (ع) میزبان هزاران شهروند جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام (جانبازان) با برگزاری ویژه برنامه‌های شعبانیه با محوریت شهروند مداری میزبان هزاران شهروند جنوب تهران است.

فرماندار شهرستان ری ساعتی پیش در جلسه ستاد مردمی شعبانیه شهرستان ری اظهار داشت: حضور در ستاد شعبانیه برای من یک افتخار است و این در حالی است که هر نوع اقدام کاری در این زمینه عبادت است.

امیرحسین باقرنژاد با اشاره به مردمی بودن این ستاد خاطرنشان کرد: مردم و دستگاه‌های عمومی شهر به خوبی به این مسئله ورود پیدا کرده‌اند و این ستاد وظیفه سیاست‌گذاری و فراهم کردن بستر مناسب را بر عهده دارد.

شهردار منطقه 20 نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه بیش از 60 عنوان برنامه ایام شعبانیه با محوریت شهروند مداری در این منطقه برگزار می‌شود، از برپایی جشن بزرگ قنوت انتظار در مجموعه فرهنگی ‌ـ ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) خبر داد.

عظیم بابایی تصریح کرد: بیش از 60 عنوان برنامه ایام شعبانیه با محوریت شهروند مداری در قالب فصل نیایش پیش‌بینی شده است که در سطح منطقه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه 10 اتوبوس مجهز با امکانات مناسب برای جانبازان قطع نخاعی برای ایاب و ذهاب جانبازان و استفاده از امکانات تفریحی و درمانی ورزشگاه قمر بنی‌هاشم (ع) در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:‌ با مشارکت شهروندان و به ویژه جوانان به مدت سه شب از 12 تیرماه جشن بزرگی در مجموعه فرهنگی ‌ـ ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) برپا می‌شود و پیش‌بینی حضور بیش از 8 هزار نفر از شهروندان در این مجموعه منحصر به فرد شده است.

بابایی در ادامه یادآور شد: انتخاب بهترین محله آذین‌بندی شده در سطح محلات، تقدیر از جوانان نخبه و نمونه، برپایی جشن‌های محله‌ای در سطح محلات و به ویژه روستاهای حریم، برگزاری همایش مهدویت به زبان انگلیسی و ده‌ها برنامه دیگر از جمله اقدامات شهرداری در ایام شعبانیه است.

شهردار منطقه 20 در پایان عنوان کرد: به منظور هویت‌بخشی به سیمای بصری شهر تبلیغات محیطی با حجم عملیات 430 تابلوی تبلیغاتی، 145 پرچم رنگی، 33 بیلبورد، 15 هزار متر ریسه نوری و پرچمی در سطح منطقه نصب شده است.

این گزارش حاکی است، جلسه ستاد مردمی شعبانیه شهرستان ری با حضور فرماندار، نخبگان و معتمدان فرهنگی شهرستان ری و شهردار و معاونان منطقه 20 به منظور ارتقای کیفی برنامه‌های ایام شعبانیه و به ویژه جشن بزرگ نیمه شعبان، با میزبانی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول