اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‏ای نزدیک در حومه دماوند

مجموعه فرهنگی "مرا" کلنگ‏زنی می‏شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی "مرا" در بخش مرکزی شهرستان دماوند از برگزاری آیین کلنگ‏زنی مجموعه فرهنگی این روستا در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

مجموعه فرهنگی "مرا" کلنگ‏زنی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران-دماوند، حسین اوسطی ظهر امروز در حاشیه سلسله بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند از روستای "مرا" که با حضور سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند، مدیرعامل شرکت آبفای روستایی دماوند، رئیس اداره برق منطقه دماوند و سایر مسئولان محلی انجام شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: توسعه فضاهای فرهنگی راهی برای گسترش این امر مهم قلمداد می‏شود.

وی با اشاره به تحقق برخی امور واگذاری اراضی در زمینه توسعه خدمات روستایی در مرا خاطر نشان کرد: خوشبختانه مسئولان بخشداری و شورای اسلامی بخش در زمینه واگذاری اراضی برای اجرای طرح‏های عمرانی و خدماتی همکاری خوبی داشتند.

اوسطی ادامه داد: واگذاری زمین برای اجرای طرح احداث مجموعه اداری دهیاری و شورای اسلامی روستای مرا از جمله این موارد است.

عضو شورای اسلامی روستای مرا اضافه کرد: این مجموعه اداری تا چند روز آینده با برگزاری آیین کلنگ‏زنی، مراحل آغاز عملیات اجرایی و خاک‏برداری خود را نیز آغاز می‏کند.

وی با اشاره به دیگر امور واگذاری اراضی در روستای مرا اظهار داشت: علاوه بر این واگذاری زمین برای اجرای طرح بوستان روستایی را می‏توان به عنوان دیگر امور واگذاری اراضی برای کارهای عمرانی و خدماتی روستای مرا نام برد.

اوسطی ادامه داد: همچنین دریافت زمین‏هایی برای محل پارک خودرو، احداث زمین فوتبال، خانه بهداشت، جاده داخلی روستا، گورستان، دفع زباله و افزایش بافت مسکونی نیز در ردیف این واگذاری‏ها قرار می‏گیرد.

عضو شورای اسلامی روستای مرا از آماده‏سازی طرح ساماندهی گلزار شهدای این روستا خبر داد و گفت: خوشبختانه شهدا در نزد مردم شهیدپرور روستای مرا از جایگاهی ارزنده و والا برخوردار هستند.

وی ادامه داد: از این رو مجموعه شورای اسلامی روستای مرا با توجه به این دیدگاه مردمی، آماده‏سازی طرح ساماندهی گلزار شهدای مرا را به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

اوسطی اضافه کرد: تهیه تمثال 20 شهید روستای مرا برای نصب در مسیر مواصلاتی و همچنین تهیه تصاویر شهدای دو روستای "خرم‏ده" و "کاجان" نیز به رسم هدیه، صورت اجرایی به خود گرفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول