اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح پزشک خانواده

67 هزار شهروند بمی در سامانه سلامت ایرانیان ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده در بم تاکنون 67 هزار و 500 نفر از شهروندان بمی در سامانه سلامت ایرانیان ثبت کرده‌اند.

67 هزار شهروند بمی در سامانه سلامت ایرانیان ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، علی رادفر ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی طرح پزشک خانواده از ادامه طرح پزشک خانواده در منطقه خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 10 درصد ثبت‌نام شدگان طرح پزشک خانواده در بم ویزیت پایه شده‌اند.

وی بیان داشت: تاکنون نام حدود 67 هزار و 500 نفر از شهروندان بمی در سامانه سلامت ایرانیان ثبت شده و حدود 5 هزار و 800 نفر از شهروندان به دلایل مختلف ثبت‌نام اولیه نشده‌اند.

رادفر خواستار مراجعه ثبت‌نام نشدگان برای نام‌نویسی اولیه در سامانه سلامت ایرانیان شد و گفت: ثبت‌نام به صورت تلفنی نیز با هدف سهولت در انجام کار انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با تماس با مراکز بهداشتی محل زندگی ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

وی همچنین درباره افرادی که زیر پوشش بیمه‌های درمانی نیستند، تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد که 60 درصد هزینه بیمه افراد فاقد بیمه و واجد شرایط را کمیته امداد امام خمینی (ره) بم پرداخت کند.

این مسئول ابراز داشت: طرح پزشک خانواده در بم به عنوان نخستین شهر مجری این طرح در استان کرمان از حدود یک ماه قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول