اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران ترویج جهاد کشاورزی استان‌ها

کارگاه ساختارشناسی برنامه‎های رادیویی در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه ساختارشناسی برنامه‌های رادیویی با حضور مدیران ترویج جهاد کشاورزی استان‌های سراسر کشور در شهرکرد خبر داد.

کارگاه ساختارشناسی برنامه‎های رادیویی در شهرکرد برگزار می‌شود

پیام قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر گفت: این کارگاه آموزشی از 13 تا 16 شهریور ماه سال جاری در خانه معلم شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود. 

وی افزود: آشنایی شرکت‌کنندگان با نحوه تهیه، تدوین و همچنین ساختارشناسی برنامه‎های رادیویی در راستای ترویج کشاورزی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی کشوری در استان چهارمحال و بختیاری است.

قاسمی به نقش آموزش در توسعه و ترویج کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: فرهنگ‌سازی دومین بعد در ترویج کشاورزی به شمار می‌رود بدین معنا که باید فرهنگ کشاورزی را برای کشاورزان درونی کرده و مشارکت مردم را در حمایت از توسعه کشاورزی افزایش دهیم.

مدیر هماهنگی و ترویج جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی علاوه بر آموزش و بهره‌مندی از مطالب اساتید این دوره، از طرح‎های کشاورزی موفق اجرا شده در نقاط مختلف این استان بازدید خواهند کرد.

قاسمی خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه آموزشی در استان چهارمحال و بختیاری در شناساندن ‌توانایی‌ها و قابلیت‌های این استان به شرکت‌کنندگان که نمایندگان دیگر استان‌های کشور هستند، بسیار موثر خواهد بود.

وی به استقبال خوب مدیران ترویج و هماهنگی جهاد کشاورزی استان‌ها از این کارگاه آموزشی اشاره کرد و گفت: بجز دو استان نمایندگان دیگر استان‌ها در این کارگاه آموزشی شرکت کرده و از آموزش‌ها و برنامه‌های جانبی آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول