اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز آموزش بازرگانی

کارگاه آموزشی مدیریت فروش برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فروش 12 مرداد ماه سال جاری در قم خبر داد.

کارگاه آموزشی مدیریت فروش برگزار می‌شود

زهرا شادنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اصول مهم تجارت چگونگی مدیریت در امر فروش است.

وی افزود: بخش فروش گلوگاه استراتژیک یک بنگاه اقتصادی به شمار می‌رود که در این راستا باید برخی روش‌ها و سیاست‌های راهبردی را تقویت کرد.

دبیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: با وجود اینکه بسترهای تجارت در استان قم فراهم شده است ولی به دلیل نبود نیروی متخصص در زمینه فروش،‌ بسیاری از شرکت‌های تجاری با چالش روبه‌رو می‌شوند.

وی ادامه داد: با سنجیدن این مشکلات در جامعه تجاری، مرکز آموزش بازرگانی استان قم، کارگاه آموزشی مدیریت فروش را با حضور یکی از اساتید برجسته ایران در این زمینه برگزار می‌کند.

شادنوش زمان برگزاری این کارگاه آموزشی را 12 مرداد ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: کارگاه آموزشی مشتری‌مداری به مدت 12 ساعت به صورت متوالی هفته‌ای دو ساعت برگزار می‌شود.

وی اصول فروش، مهارت افزایش‌فروش، مشتری‌مداری و ‌سرپرستی تیم فروش را از جمله سرفصل‌هایی عنوان کرد که در این کارگاه آموزشی به آن پرداخته خواهد شد.

دبیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم همچنین از برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی تکنیکی پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی اضافه کرد: همایش مدیریت عمر و سرمایه‌گذاری، ‌هدایت شغلی و تاجر جوان از جمله دوره‌هایی هستند که بعد از عید فطر برگزار می‌شود.

شادنوش به تبیین دلایل برگزار نشدن طرح آموزشی تاجر جوان پرداخت و خاطر نشان کرد: به دلیل تقارن این دوره آموزشی با ماه مبارک رمضان مقرر شد این دوره آموزشی پس از پایان ماه مبارک رمضان برگزار شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول