اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

قهرمانی باقری جدی در عرصه المپیک ارزشی همپای مجاهدت جنگ دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قهرمانی جلیل باقری در رقابت‌های المپیک لندن ارزش و جایگاهی همپای ایثار و مجاهدت دوران دفاع مقدس دارد و باید این پهلوانی‌ها را پاس داشت.

قهرمانی باقری جدی در عرصه المپیک ارزشی همپای مجاهدت جنگ دارد

احد پازاج امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با تبریک مدال طلای جانباز دوران دفاع مقدس جلیل باقری جدی در مسابقات پارالمپیک اظهار داشت: این قهرمانی آنقدر شیرین است که هر ایرانی را به تحسین واداشته و اراده فولادین این بزرگ مرد عرصه جهاد، شهادت و افتخار‌آفرینی را اعتلایی مضاعف بخشیده است.

وی با اعلام اینکه تداوم این پیروزی‌ها در صحنه جهانی و المپیک به پر‌آوازه شدن ایران اسلامی‌مان کمک می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ بعد از افتخار‌آفرینی سجاد انوشیروانی و سعید محمد‌پور این بار قهرمان دیگری از دیار اردبیل در اولین گام پار‌المپیک نام ایران را در جهان و دنیا پر‌آوازه کرد و سبب شد تا یکبار دیگر ملت‌های جهان به ویژه مدعیان دروغین استکبار جهانی در برابر قدرت و عظمت فرزندان این سرزمین سر‌فرود بیاورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: ورزش استان اردبیل که در مرحله بلوغ و رسیدن به مرز افتخار‌آفرینی جوانان با آتیه است این بار در صحنه پار‌المپیک شاهد موفقیتی بود که کمتر کسی فکر می‌کرد در این اوضاع و شرایط این پیروزی نصیب ملت ایران شود اما با توکل به خداوند افتخار‌آفرین عرصه جنگ و جهاد و شهادت دل همه ما را شاد کرده و با کسب مدال طلا در رشته پرتاب وزنه توانست رکوردی بی‌نظیر در پار‌المپیک بر جای بگذارد.

پازاج از این غیرت‌مرد به عنوان نماد ایثار، شهادت و پایمردی یاد کرد و گفت:‌ جوانان ما امروز بیش از هر زمان دیگر با حضور مقتدر در میادین ورزشی اسباب فخر و عظمت نظام اسلامی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز با صدور پیام تبریکی به مناسبت پیروزی جلیل باقری جدی قهرمان سر‌افراز دوران جنگ و عرصه ورزشی و المپیک اعلام کرده که این پیروزی غرور‌آفرین گوارای وجود خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی باد که سعی می‌کنند با افتخار‌آفرینی در عرصه پار‌المپیک و جهان آوازه این کشور را چندین برابر کنند.

در بخشی از این پیام آمده است: در حالی که ایران اسلامی ما این روزها مسرور از افتخارات سیاسی و برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس جنبش عدم تعهد است در تداوم این حرکت غرور‌آفرین پیروزی جلیل باقری جدی بر رقبای خود موجی از شور و شعف را در جامعه به راه انداخته و سبب شده است تا این غیرتمند اردبیلی بتواند این بار در عرصه المپیک درخششی بی‌نظیر داشته باشد.

جلیل باقری جدی قهرمان دلاور و جانباز اردبیلی دیروز در رقابت‌های المپیک با پرتاب وزنه 11 متر و 63 سانتی‌متر اولین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را در بازی‌های پار‌المپیک لندن به دست آورده و برای کشور و دیار خود افتخار‌آفرینی کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول