اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک گوانگ‌جو:

از پارالمپیک حذفم کردند تا خانه‌نشین شوم

خبرگزاری فارس: دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک گوانگ‌جو گفت: در شرایطی که شانس حتمی کسب مدال در پارالمپیک را داشتم، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک با حذف بدون دلیل من از این مسابقات، خانه نشینم کردند.

از پارالمپیک حذفم کردند تا خانه‌نشین شوم

احمدرضا کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سال گذشته سهمیه مسابقات پارالمپیک را کسب کردم، اما به دلایل واهی در لیست ورزشکاران اعزامی به لندن قرار ندارم.

دونده اصفهانی نیمه بینا ادامه داد: بهانه مسئولان کمیته ملی‌ پارالمپیک این بود که باید رکوردی را ثبت می‌‌کردم که به طور حتم مدال‌آور باشم اما با این وجود که توانسته بودم چنین رکوردی را ثبت کنم، مرا از تیم ملی خط زدند.

دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک گوانگ‌جو با اشاره به اینکه در مسابقات کویت به دلیل مشکلات تحصیلی نتوانسته بود شرکت کند، بیان داشت: در مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران سالم که در شیراز برگزار شد، رکورد 60/48 صدم ثانیه را به ثبت رساندم و در صورتی که این رکورد را برایم ثبت کرده بودند، می‌توانستم با ثبت چنین رکوردی حتی به مدال طلای پارالمپیک نیز دست پیدا کنم.

وی گفت: در شرایطی که شانس حتمی کسب مدال در پارالمپیک را داشتم، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک با حذف بدون دلیل من از این مسابقات، خانه‌نشینم کردند.

کاظمی با اشاره به تمرینات دشوار و فشرده‌ای که برای شرکت در مسابقات پارالمپیک پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: با وجود همه زحماتی که متحمل شدم، حذف از مسابقات پارالمپیک موجب شد تا انگیزه‌ای برای تمرین کردن نداشته باشم و خانه نشین شوم.

دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک گوانگ‌جو با بیان اینکه شانس زیادی برای کسب مدال در پارالمپیک داشته است، تصریح کرد: از زمانی که مربی‌ام را عوض کردم، حاشیه‌های زیادی برایم ایجاد شده و فکر می‌کنم خط خوردن از پارالمپیک نیز به همین دلیل بوده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول