اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار لنگرود:

فرماندار لنگرود مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار لنگرود گفت: عزیز کاظمی به عنوان مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور راهی وزارت کشور شد.

فرماندار لنگرود مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سعید ابراهیم‌پور ظهر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی این شهرستان با قدردانی از خبرنگاران به دلیل اطلاع‌رسانی خوب و به موقع هفته دولت، اظهار کرد: زمینه اشتغال به کار فرماندار لنگرود در وزارت کشور فراهم شده است.

وی ادامه داد: به‌زودی عزیز کاظمی به عنوان مدیرکل اتباع خارجی وزارت کشور عضو این وزارتخانه می‌شود.

این مسئول درباره معرفی فرماندار جدید لنگرود بیان کرد: درباره فرماندار جدید لنگرود هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه کشاورزی این شهرستان ابراز کرد: باید مصوبات مطرح شده در این جلسات به گونه‌ای باشد تا زمینه بیشتر اشتغال جوانان فراهم آید.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه در لنگرود باید افراد به خوبی آنالیز شوند تا متقاضیان به درهای بسته برخورد نکنند و انرژی آنها هدر نرود، افزود: در مصوباتی که اعتبارات شهرستان کافی نیست تلاش می‌شود از اعتبارات استانی  استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیص داده شده به افراد باید به گونه‌ای باشد تا افرادی که مشاغل خرد و خانگی ارائه می‌دهند بی‌بهره نمانند، اذعان کرد: کسانی که می‌توانند با اعتبارات اندک زندگی خود را نجات داده و سرگرم شوند و نیز اقشار آسیب‌پذیر جامعه محسوب می‌شوند باید از آنها حمایت شود، چه بسا که بسیاری از آنها سرپرست خانوار باشند و با اشتغال آنها از آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.

معاون فرماندار لنگرود خاطرنشان کرد: کسانی که خواستار تسهیلات بزرگ هستند، باید روی آنها کار کارشناسی دقیق انجام گیرد تا توانمندی آنها در کارگروه بررسی شود.

ا‌نتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول