اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 3 میلیارد ریال

گچساران صاحب سینما می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به اختصاص اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال برای راه‌اندازی سینمای این شهرستان گفت: با شناسایی پیمانکار، گچساران تا پایان امسال صاحب سینما می‌شود.

گچساران صاحب سینما می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سینما یکی از مهم‌ترین ابزارهای تاثیرگذاری در جامعه بوده که وجود حداقل یک سینما در هر شهر ضرورت دارد.

وی یکی از نیازهای جوانان را وجود سینما دانست و بیان داشت: از این هنر رسانه‌ای می‌توان در راستای ایجاد آرمان شهری اجتماعی استفاده کرد.

اختصاص اعتبار 3 میلیارد ریالی برای راه‌اندازی سینمای گچساران

شفیعی با اشاره به تعطیلی سینمای گچساران و مشکلات پیش‌روی این سینما گفت: در حال حاضر سینمای شهر مشکل حقوقی داشته و به بانک بدهی دارد.

وی با بیان اینکه سینما یکی از نیازهای فرهنگی این شهرستان است، افزود: همین مسئله سبب شده که مردم گچساران از داشتن سینما محروم باشند اما در تلاش هستیم که هرچه سریع‌تر مشکل آن حل شود.

فرماندار گچساران ابراز داشت: پیمانکاری برای سینمای شهر شناسایی شده و اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال برای راه‌اندازی آن در نظر گرفته شده است.

شفیعی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در تلاش هستیم که تا پایان امسال سینمای گچساران راه‌اندازی شود.

وی یادآور شد: ایجاد فضاهای فرهنگی و گسترش این فضاها برای راهبری فرهنگی مردم ضرورت دارد که در این زمینه اقدامات گسترده‌ای در گچساران در حال انجام است.

فرماندار گچساران بیان داشت: اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین بسترهای ایجاد هویت و درونی شدن ارزش‌های اسلامی و ایرانی در میان جوانان به شمار می‌رود.

شفیعی با بیان اینکه راه‌اندازی سینما نقش مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دارد، افزود: سینما نقشی مؤثر در تبیین جایگاه خانواده‌ها در جامعه دارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: سینما و تلویزیون می‌توانند برای تقویت و تبیین فرهنگ آیینی و سنتی گامی مؤثر بردارند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول