اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

تولید 13 فیلم در انجمن سینمای جوانان اهواز

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اهواز از تولید 13 فیلم طی پنج ماهه اول امسال در این دفتر خبر داد.

تولید 13 فیلم در انجمن سینمای جوانان اهواز

سید امین سپهریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در جشنواره ملی سینمای جوانان ایران که شهریورماه برگزار می‌شود، هم فیلم‌های تولیدی انجمن اهواز حضور خواهند داشت.

وی افزود: امسال فارغ‌التحصیلان دوره یکساله فیلمسازی با حمایت انجمن سینمای جوانان اهواز 13 فیلم با موضوعات اجتماعی، دینی، دفاع مقدس و تاریخی تولید کرده‌اند.

سپهریان زمان دقیق برگزاری جشنواره ملی سینمای جوانان ایران را از 25 تا 28 شهریورماه به میزبانی تهران اعلام و اظهار امیدواری کرد: هنرمندان خوزستان همچون سال‌های گذشته بتوانند با ارائه تولیدات قوی خود جوایزی از این جشنواره را نصیب خود کنند.

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر اهواز تشکیل کارگاه‌های متعدد عکاسی، تدوین و تصویربرداری با حضور مدرسان مطرح سینمای کشور و در دسترس قرار دادن امکانات آموزشی برای برخورداری هر چه بیشتر هنرجویان را از جمله فعالیت‌های این دفتر در سال‌جاری عنوان کرد.

وی اضافه کرد: انجمن سینمای جوان اهواز برای به‌روز کردن و پیش بردن سطح آموزشی هم‌راستا با مرکز از سینماگران مختلف برای حضور در کارگاه‌های خود بهره می‌برد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول