اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین:

سینما قدس ورامین بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت: مشکلات سینما قدس ورامین که به دلیل مالکیت شخصی تعطیل شده بود، حل و این سینما بازگشایی شد.

سینما قدس ورامین بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جعفر کاظمی در مراسم بازگشایی سینما قدس ورامین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به رأی دادگاه مبنی بر مالکیت شخصی به نام «آزما» و مشکل ملکی سینما قدس ورامین، این مکان فرهنگی تعطیل و به مالک آن واگذار شده بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان ورامین اجازه تغییر کاربری را به این شخص نداد و این امر باعث شد تا تعیین تکلیف، این سینما در حدود یک سال تعطیل باقی بماند.

وی ادامه داد: با شرایط به وجود آمده برای مالک، وی ساختمان سینما قدس را به بخش خصوصی واگذار کرد.

کاظمی اظهار داشت: مالکان جدید این سینما متعهد شده‌اند که تا یک سال هیچ‌گونه تغییری در ساختار این سینما به‌وجود نیاورده و به اکران فیلم بپردازند و این در حالی است که این افراد تمامی بدهی‌های سینما قدس را به مراکز فرهنگی پرداخت کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین تصریح کرد: با توافقات صورت گرفته بین مالکان و شهرداری مقرر شده تا در صورت تغییر کاربری در این سینما که ساختمان آن بیش از 40 سال قدمت دارد، زمینه احداث یک پردیس سینمایی در آن فراهم شود.

این گزارش حاکی است، سینما قدس ورامین، قدیمی‌ترین و تنها سینمای جنوب شرق استان تهران است که به‌دلیل شکایت مالک آن دو سال تعطیل شد و با همت بخش خصوصی و مسئولان شهرستان ورامین بار دیگر راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول