اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد

حمایت مالی از هنرمندان و انجمن سینمای برازجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از حمایت مالی از هنرمندان و انجمن سینمای برازجان خبر داد.

حمایت مالی از هنرمندان و انجمن سینمای برازجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان یونس محمدی در دیدار با اعضای انجمن سینمای جوان برازجان اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همواره تلاش خود را برای ارائه همکاری‌های مطلوب به فعالان فرهنگی به کار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه و رونق بیش از پیش استان بوشهر در عرصه‌های فرهنگی از اهداف مهمی است که مسئولان و متولیان فرهنگی با همکاری هنرمندان در عرصه‌های مختلف برای تحقق همه‌جانبه و مطلوب آن تلاش می‌کنند.

محمدی با تشکر از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در شهرستان دشتستان بیان داشت: حمایت و پشتیبانی از انجمن‌های فرهنگی و هنری استان به‌ویژه انجمن سینمای جوان از دغدغه‌های مهم این اداره کل است.

وی اضافه کرد: به اعضای انجمن سینمای جوان شهرستان دشتستان قول مساعد می‌دهیم که پرداخت کمک هزینه ساخت فیلم به انجمن سینمای جوان برازجان با موضوعات اجتماعی و رفع مشکلات فرهنگی زمینه محو این مشکلات را هموار کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این نشست ابراز داشت: انجمن سینمای جوان برازجان یکی از فعال‌ترین انجمن‌های استان است و در طول دوره فعالیت خویش به نتایج ارزشمندی دست یافته است.

کرم باقری عنوان کرد: کسب افتخارات متعدد توسط انجمن سینمای جوان برازجان یکی از ویژگی‌های این انجمن است و این روند در سال‌های گذشته تداوم داشته است.

وی رفع مشکلات انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان را ضروری دانست و افزود: یکی از مسائلی که باید به طور جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد، رفع نیازهای مالی، تجهیزات و بهبود فضای عمرانی انجمن‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه انجمن سینمای جوان برازجان است.

باقری فعالیت‌ مؤسسه هنرهای نمایشی شهرستان دشتستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حمایت از گروه‌های نمایشی شهرستان به منظور تولید آثار فاخر هنری یکی از اولویت‌های اصلی این اداره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان تصریح کرد: تشکیل کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول سال برای بالا بردن سطح علمی و آموزشی هنرمندان از مهم‌ترین مسائلی است که مؤسسه هنرهای نمایشی باید به آن توجه داشته باشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این زمینه همکاری لازم را ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول