اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:

سینما سپاهان اصفهان پنج بعدی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: سینمای پنج بعدی واقع در سینما سپاهان اصفهان پس از تعطیلات عید سعید فطر رسماً کار خود را آغاز کرد.

سینما سپاهان اصفهان پنج بعدی شد

مصطفی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: تمام سینماهای زیرمجموعه حوزه هنری استان اصفهان پس از راه‌اندازی سینما پنج بعدی سینما سپاهان، مجهز به این نوع سیستم پخش فیلم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سینماهای سه بعدی در یک فضای حرفه‌ای و مناسب سینما ساخته می‌شوند، تصریح کرد: به طور قطع سینماهای پنج بعدی با فضاهای مشابه که در پارک‌ها و فضاهای عمومی راه‌اندازی شده‌اند، تفاوت بسیاری دارند و از کیفیت بهتری بهره می‌برند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: سینمای پنج بعدی سینما سپاهان در بخش سالن انتظار طبقه فوقانی سینما ساخته شده و به طور کامل ایزوله است، به همین دلیل هیچ مزاحمت صوتی نیز برای سالن اصلی ندارد.

وی ادامه داد: فاصله سانس‌های این سینما 20 دقیقه‌ای است و از آغاز کار رسمی سینما تا ساعت 22 یک‌سره پذیرای علاقه‌مندان است و برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای گسترش فعالیت‌های این سینما مدنظر داریم.

حسینی با اشاره به تأمین سینمای سه بعدی در استان اصفهان اضافه کرد: با تهیه و تجهیز این سینما به دنبال آن هستیم تا به روزترین فیلم‌های پنج بعدی سینماهای جهان را در این سینما نمایش دهیم و مانند سینماهایی از این دست به چند فیلم محدود نشویم.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول