اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

منشور مدیریتی امام علی (ع) مبنای کار فرماندهان باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی تأکید کرد: منشور مدیریتی و فرماندهی امام علی (ع) به مالک اشتر، باید سرلوحه کار تمام مسئولان و فرماندهان باشد.

منشور مدیریتی امام علی (ع) مبنای کار فرماندهان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده در دومین جشنواره مالک اشتر، با اشاره به حسن برگزاری جشنواره مالک اشتر، اظهار کرد: این جشنواره در واقع زوایای این تفکر را تبیین می‌کند که اگر یک دنیا دشمن دارید و شما بر حق هستید، باید با افتخار به پیش روید.

وی به منشور مدیریتی و فرماندهی از دیدگاه امام علی (ع) که امروز جزو اسناد ثبت شده در سازمان ملل است، اشاره کرد و افزود: باید این منشور ارزشمند به عنوان سرلوحه کار مدیریتی تمام فرماندهان و مدیران باشد.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: اگر چه تحقق منویات امام علی (ع) در این منشور برای همه مقدور نباشد، اما باید بتوانند مالک اشتر علی زمان خود باشند.

وی تقوا، ورع و اجتهاد در کار را ویژگی اساسی برای تقویت بعد معنوی و مادی مدیران دانست که در این منشور مدیریتی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی گفت: سپاه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، برای اینکه یک جزء پیش رونده در نظام باشد و هیچ گاه فرسوده و از آرمان‌ها دور نشود، باید با تأسی به این ویژگی‌ها حرکت کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران، گفت: همه ما باید به تبیین تحلیل‌های درستی از این حادثه بزرگ تاریخی در سطح داخلی و خارجی بپردازیم.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد، یک بسته کامل از مسئولیت‌های انقلابی را روی میز کاری مدیران و فرماندهان کشور گذاشت، افزود: پاسداری انقلابی از جمهوری اسلامی ایران با پیگیری این دستورالعمل‌ها قابل اجرا است.

یوسفعلی‌زاده یکی از تکالیف مهم حوزه پاسداری را تربیت انسان بر مبنای اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی خواند و اظهار کرد: نظام تربیت و آموزش چه در جامعه پاسداری و چه بسیجی، باید تربیت انسان‌های بصیر، مؤمن، با تقوا و با تدبیر باشد.

وی برگزاری جشنواره مالک اشتر را یک نقطه عطف برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های متعالی نظام دانست و تصریح کرد: انتظار داریم که مدیران تحت امر سپاه استان نسبت به برنامه‌های ابلاغی و وظایف خود مسئولیت‌پذیر باشند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی یکی از اشکالات کار در سپاه را عدم مستندسازی و ارائه گزارش از فعالیت‌ها عنوان کرد و خواستار انعکاس عملکردها و تلاش‌های صورت گرفته در رده‌های مختلف سپاه استان، توسط مدیران و فرماندهان شد.

دبیر اشراف فرماندهی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی نیز گفت: اشراف فرماندهی در سال 89 به صورت رسمی و با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران شروع به کار کرد.

علی‌اکبر علی‌آبادی اظهار کرد: در این ساختار هر سه ماه یک‌بار گزارش عملکرد سپاه‌های استانی در تمام رده‌های فعالیتی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی افزود: در واقع در این طرح، پیگیری می‌شود که سپاه تا چه حد بر طبق منویات و در چارچوب انتظارات فرمانده کل قوا حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به منظور شناسایی افراد مؤمن، نیرومند و موفق، تربیت و رشد فرماندهان لایق و معرفی آن‌ها برگزار شده است.

به گزارش فارس، در پایان از 33 مدیر موفق سپاه استان در سال گذشته، با اهداء لوح و تندیس جشنواره تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول