اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز خبر داد

حمایت از طرح‌های دارای ضریب ایمنی بالا

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: از هر گونه طرح و برنامه‌ای که ضریب امنیت و سلامت شهروندان را افزایش دهد، حمایت جدی می‌کنیم.

حمایت از طرح‌های دارای ضریب ایمنی بالا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد‌از‌ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز اظهار داشت: وظایف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی محدود به مهار آتش نیست بلکه آتش‌نشانان ایثارگران بی‌ادعایی هستند که در حادثه‌ها به مردم امید می‌دهند.

وی با بیان اهمیت حرفه و فعالیت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در انجام وظایف محوله گفت: باید ارتقای سیستم مدیریت کیفیت براساس استانداردهای لازم هدف نهایی این سازمان و کارکنان آتش‌نشانی شیراز قرار گیرد که تحقق این مهم و دستیابی به محیط شهری ایمن، همان قله‌ای است که برای فتح آن باید وظیفه امدادرسانی به شهروندان، ایمن‌سازی شهر و ترویج فرهنگ ایمنی در میان شهروندان به درستی توسط این سازمان انجام شود.

فرماندار شیراز با بیان اینکه جدیت و پشتکار، تعصب سازمانی و نظم از مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت و موفقیت در مدیریت سازمان آتش‌نشانی است، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با توجه به مسئولیت سنگینی که بر عهده دارد، نیازمند توجه همه‌جانبه است و در این راستا از هرگونه طرح و برنامه‌ای که ضریب امنیت و سلامت شهروندان را افزایش دهد، حمایت لازم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فرماندار شیراز با تشریح وظایف سازمان داوطلبان آتش‌نشانی به منظور آشنایی و برخورد با حوادث از جمله حریق، نجات و یا پیشگیری اظهار کرد: در دوره‌های آموزشی ویژه داوطلبان آتش‌نشانی قابلیت‌هایی وجود دارد که اگر این اتفاق بیفتد، به ‌یقین وقوع حریق و حوادث کاهش پیدا می‌کند.

رامین طالبی در تشریح اهداف برگزاری این دوره‌ها و آموزش داوطلبان ادامه داد: از داوطلبان در زمان بحرانی و ویژه به صورت فراخوان و دسته‌بندی استفاده می‌شود و هدف این است تا جایی که می‌توانیم رعایت نکات ایمنی را به شهروندان منتقل کنیم و به مرحله‌ای بالا از جذب آتش‌نشان داوطلب در مناطق و محله‌های مختلف شیراز برسیم تا در هر خانواده‌ای حداقل یک نفر به عنوان آتش‌نشان داوطلب حضور داشته باشد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم جواد زرین‌کلاه با دریافت کارت شناسایی و تندیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به همراه پرچم آتش‌نشان افتخاری به عضویت سازمان آتش‌نشانان افتخاری شیراز درآمد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول