اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازدید سران اجلاس نم از برج میلاد تهران

موسیقی و گردشگری ورامین به سران اجلاس نم معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین از اجرای برنامه توسط گروه نمونه موسیقی و گردشگری شهرستان ورامین در برج میلاد تهران خبر داد.

موسیقی و گردشگری ورامین به سران اجلاس نم معرفی شد

مجید ژاله‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: با توجه به برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران، برنامه‌های ویژه‌ای برای معرفی جاذ‌به‌های گردشگری مناطق مختلف اجرا شد.

رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین افزود: با توجه به قدمت و اهمیت شهرستان ورامین در زمینه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری، گروه موسیقی نمونه شهرستان ورامین به همراه گروه‌های اطلاع‌رسانی میراث فرهنگی شهرستان با استقرار در برج میلاد، آثار تاریخی، مذهبی و گردشگری این شهرستان را معرفی کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر شهرستان ورامین، گروه‌های دیگری از استان‌های گلستان، چهارمحال و بختیاری‌، سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط کشور نیز با استقرار در این محل نسبت به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خود اقدام کردند.

ژاله‌نیا اظهار داشت: گروه نمونه ورامین با برپا کردن دو سیاه چادر در مجاورت برج میلاد، اقدام به برپایی نمایشگاهی از عکس‌های مربوط به آثار تاریخی شهرستان ورامین کرد که با استقبال خوب مردم و میهمانان مواجه شد.

به گفته رئیس دفتر میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ورامین، در این نمایشگاه بولتن و بروشورهای اطلاع‌رسانی در زمینه آثار تاریخی ورامین به بازدیدکنندگان ارائه شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با مسئولان، شهرستان ورامین آمادگی لازم برای پذیرایی از میهمانان خارجی و خبرنگاران برای بازدید از آثار مهم تاریخی نظیر مسجد جامع، برج آرامگاهی علاء‌الدوله، قلعه ایرج به عنوان بزرگ‌ترین قلعه خشتی نظامی جهان و بیش از یک‌صد اثر ثبت ملی شده دیگر را دارد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول